حجت الاسلام و المسلمين صفري:

عدم اشتغال عامل اصلي مهاجرت درگرمي

حجت الاسلام والمسلمین یدالله صفری گفت: درسالهاي گذشته براي اشتغال جوانان كار بخصوصي صورت نگرفته است كه اين مسئله باعث روند رو به رشد مهاجرت از اين شهرستان شده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۰۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام یدالله صفری، در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی پس از دعوت عموم به تقوا اظهار کرد:مواظب باشیم نعمت، عامل غفلت و بدبختی ما نشود، تمام این نعمت ها را خداوند مهربان برای خوشبختی ما قرار داده، قدرشناس نعمت باشید و راه خرج کردن نعمت را از انبیا و ائمه و قرآن بیاموزید.

حجت الاسلام والمسلمین صفری با اشاره به 8 شهريور سالروز شهادت، شهيد رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت به همه دولت مردان و كارمندان خدوم گفت: ترور شهيد رجايي و باهنر و ترور شهيدان هسته اي نشانه اي عمق عداوت دشمنان انقلاب است و از اين دشمني كاسته نشده بلكه دشمنان قدرت زوگويي به انقلاب اسلامي ايران را ندارند

وي گشايش در اقتصاد مردم و ترويج فرهنگ اسلامي در جامعه را از عمده وظايف دولت عنوان كرد

حجت الاسلام صفري با بيان اينكه در سالهاي گذشته مهاجرتهاي چشمگيري از اين شهرستان بدليل نبود شغل و درآمد كافي صورت گرفته است اظهار كرد: درسالهاي گذشته براي اشتغال جوانان كاربخصوصي صورت نگرفته است كه اين مسئله باعث روند رو به رشد مهاجرت از اين منطقه شده است.

وي تزريق اعتبار خوب به سد عمارت را بخاطر رديف مرزي گرفتن اين سد عنوان كرد و گفت: نزديك 60ميليارد تومان تابحال به اين سد هزينه شده است و 90ميليارد تومان هم در سال 94 به اين سد در نظر گرفته شده است.

وي در مورد سد گيلارلو هم گفت: با وجود هزينه كرد براي اين سد و امكان استفاده از پاياب اين سد و زيبا سازي اطراف اين محل، هنوز بلاستفاده مانده است.

حجت الاسلام صفري در مورد تقسيم اعتبارات كشوري هم گفت:عدالت اين نيست كه پول بشكل مساوي ويا فقط برحسب سرانه تقسيم شود بلكه خدمات گذشته دولت به يك منطقه و محروم و مرزي بودن منطقه هم درتخصيص اعتبارات در نظر گرفته شود

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه سئولین بدانند مردم ولی نعمت ما هستنداظهار كرد: مردم اين منطقه بعنوان ولي نعمت خواستار قرار گرفتن منطقه محروم خود درمنطقه اي آزاد تجاري هستند كه به اين خواسته توجه شود.

ارسال نظرات