مدیر عامل شرکت گاز اردبیل:

۲۲ روستای مشگین‌شهر از نعمت گاز برخوردار شدند

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در هفته دولت به ۲۲ روستای شهرستان مشگین‌شهر گاز‌رسانی شده و این تعداد روستا از این نعمت برخوردار شدند.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۸۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فیروز خدایی، در آئین افتتاح گازرسانی به روستاهای مشگین‌شهر اظهار داشت: با گذشت 150 سال از تاسیس شرکت گاز هزاران کیلومتر گاز رسانی در استان اردبیل انجام شده و اکنون 38 هزار و 700 مشترک کاز در سطح استان وجود دارد و 619 روستا با 70 درصد خانوار از نعمت گاز بهره مند شده‌اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: در هفته دولت نیز شاهد گازرسانی به 22 روستای شهرستان مشگین شهر با 110 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز و نزدیک به یک هزار و 200 علمک با اعتبار 53 میلیارد ریال هستیم.

وی گفت: در دولت یازدهم اقدامات مثبتی در راستای گاز رسانی به مناطق محروم انجام شد که گاز رسانی به روستاهای سطح استان به 84 روستا ارتقاء یافته و گاز رسانی 290 روستا در حال اجرا نیز به بهره مندی رسیده و شاهد رشد خدمات رسانی در این حوزه به تمام نقاط استان هستیم.

خدایی بیان کرد: بر اساس قانون شرکت گاز تمامی روستاهای بالای 20 خانوار گازرسانی می شوند که در کنار افتتاح پروژه های آماده با حضور استاندار، 304 پروژه گازرسانی با بیش از یک هزار و 200 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز با اعتبار 70 میلیارد تومان شامل 95 روستا با هفت هزار خانوار کلنگ زنی شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: با عنایت استاندار و همکاری فرماندار مشگین شهر و مسئولان شرکت گاز استان در راستای گازرسانی به روستاهای استان اردبیل 209 روستا با 740 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز با بیش از 10 هزار علمک و اعتبار 390 میلیارد ریال با 10 هزار خانوار روستایی تحت پوشش به بهره برداری می‌رسد.

خدایی اظهار کرد: همزمان با افتتاح گازرسانی 22 روستا، محور شهرک صنعتی شماره 2 مشگین شهر نیز با صرف 2 میلیارد تومان هزینه، از نعمت گاز بهره‌مند می شود که تمام این اقدامات با تلاش های مسئولان استانی و مشگین شهری و همکاری امامان جماعت شهرستان مشگین شهر انجام شد.

ارسال نظرات