فرمانده سپاه ناحیه کوثر/

فراخوان يك روزه گردانهای بیت المقدس شهرستان كوثر

فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: فراخوان يك روزه گردانهای بیت المقدس با هدف حفظ انسجام و معنویت افزایی در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۵۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ پاسدار بیژن راعی، از فراخوانی و حفظ انسجام گردانهای بیت المقدس بسیج ناحیه کوثر در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته خبر داد و افزود: این اردو با هدف یاد آوری رسالت اصلی بسیج در عرصه های مختلف، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی و جسمانی بسیجیان است كه كلاس هاي عملي اين فراخواني در مسير باغات شهر گيوي و كلاس هاي تئوري آن در سالن 9 دي شهر گيوي برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه 150 نفر از بسیجیان ناحیه کوثر با اجرای برنامه های متنوع و حضور حد اکثری در مراسمات بسیج آمادگی مقابله در کلیه عرصه های نظامی و مجازی دارند افزود: فراخوانی بسیحان بیت المقدس شهرستان کوثر، وحدت و همدلی و همچنین آشنایی و چگونگی مقابله با دشمن را در وجود بسیجیان این منطقه تجلی بخشیده و به آنها توانایی مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام را می آموزد.
فرمانده سپاه ناحیه کوثر با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف از جمله برگزاری کلاسهای پدافند غیر عامل، پیاده روی شبانه، رزم شب، انفجارات، حضور در نماز جمعه عبادی و سیاسی جمعه و همچنین اجرای میدان تیر در این فراخوانی گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری عملیاتی و آماده نگاه داشتن بسیج و فرماندهان بسیج از ضروریات بوده و بایستی به این اصل مهم توجهی ویژه شود.
سرهنگ راعی هدف دیگر برگزاری این فراخوانی و اردوی حفظ انسجام را ارتقاء توان رزم، افزایش آمادگی جسمانی، معنویت افزایی و مرور برخی آموزش های نظامی ویژه گردان های بیت المقدس عنوان کرد.
وی در پایان همچنین سازماندهی، تمرین و فراخوانی گردان بیت المقدس، هماهنگی در خصوص خدمات رزم و پشتیبانی پدافند غیرعامل، ایجاد روحیه شور و نشاط و ارتقا سطح توانمندی مجموعه بسیج و سپاه شهرستان را از دیگر اهداف برگزاری این فراخوان عنوان کرد.

ارسال نظرات