فرماندار خلخال/

راه‌های روستایی خلخال ساماندهی شد

فرماندار شهرستان خلخال گفت: ۶۸ کیلومتر از راه‌های روستایی خلخال آسفالت شده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۴۶۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نظری در جمع مردم خلخال به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت، هفته اقتدار و سرافرازی ملت ایران بوده و این هفته بهترین فرصت برای ارائه گزارش و عملکرد دولت به ملت ایران است.

وی تصریح کرد: با گذشت 2 سال از فعالیت دولت، عملکرد مثبت و قابل قبولی را شاهد بودیم و دولت بازدهم در این مدت سعی کرد تورم را در کشور کاهش داده و پایان دادن به توافقات هسته ای از اقدامات مثبت این دولت به شمار می رود.

نظری افزود: همزمان با هفته دولت در خلخال 79 پروژه با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که این طرح ها در حوزه توسعه شهری، روستایی و عشایری است.

فرماندار خلخال طرح های در دست افتتاح خلخال را در زمینه های مختلف توسعه اعم از آب، برق و گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار، جاده کشی، آسفالت راههای روستایی و طرح های جهادکشاورزی و سایر پروژه های شهری دانست.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاها گفت: گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در دستور کار دولت قرار دارد و در این زمینه بهره برداری از گازرسانی به روستاهای مجره، طهرستان، خمس، اسکستان، لنبر، اناویز، کهران، ارسون، قزل درق، لرد، بفراجرد و سایر روستاهای خلخال به اتمام رسیده است.

نظری بیان کرد: 68 کیلومتر از جاده های روستایی خلخال آسفالت شده و احداث راه اصلی فیروزآباد به خلخال یکی از طرح های تمام شده است که امسال به بهره برداری می رسد و بهسازی و روکش آسفالت جاده اسالم به خلخال و راه‌های فرعی این شهرستان در مدت 2 سال توسط اداره راه و شهرسازی عملیاتی شده است.

فرماندار خلخال با قدردانی از عملکرد و فعالیت شورای شهر و شهرداری خلخال اظهار کرد: آسفالت خیابان های اصلی شهر خلخال و ساماندهی معابر عمومی و نصب المان شهری در میدان آزادی و احداث بلوار در سطح شهر و ایجاد فضای سبز و سایر خدمات از این نهاد به مردم این شهر از اقدامات در هفته دولت است.

ارسال نظرات