مدیرکل ثبت احوال اردبیل/

۱۱۳ هزار کارت ملی هوشمند در اردبیل صادر شد

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: تاکنون از ۱۵۸ هزار و ۹۶۷ مورد ثبت‌نام برای دریافت کارت ملی هوشمند در سطح استان اردبیل ۱۱۳ هزار و ۵۶۷ کارت ملی به متقاضیان صادر شده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۴۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسد حسن‌زاده ، در آئین افتتاح ایستگاه کارت ملی هوشمند در سرعین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار داشت: دفاتر پیشخوان و ایستگاه‌های کارت ملی هوشمند در راستای گسترش خدمات ثبت احوال و دسترسی آسان مردم به خدمات ثبت احوال در شهرها و روستاها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ثبت نام 158 هزار و 967 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند بیان کرد:‌ از این تعداد ثبت‌نام برای کارت ملی هوشمند 113 هزار و 567 مورد کارت ملی برای متقاضیان و مراجعان صادر شده است که در این زمینه عملکردی موثر و مناسب داشته‌ایم.

حسن‌زاده تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب و مناسب استان اردبیل به عنوان استان برتر در راه‌اندازی ایستگاه‌های صدورکارت شناسائی ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان معرفی شده که در این حوزه نخستین استان کشور بوده که در این حوزه اقدام کرده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه‌های کارت ملی هوشمند در تمامی ادارات و نمایندگی‌های ثبت احوال استان خبر داد و افزود: در زمینه صدور شناسنامه مکانیزه نیز 172 هزار و 135 مورد شناسنامه مکانیزه در سطح استان با همت و تلاش دست‌اندرکاران در این حوزه صادر شده که در این حوزه نیز عملکردی مثبت و مناسب داشته‌ایم.

در این آئین فرماندار شهرستان سرعین نیز توسعه خدمات ثبت احوال به‌ویژه در بحث کارت ملی هوشمند برای منطقه و کل کشور را بسیار مهم دانست و گفت: باید خدمات ارائه شده در این حوزه به نحو مناسب و مطلوبی باشد.

عاطف ناصری اظهار کرد: با توجه به اینکه راه‌اندازی دفاتر و ایتسگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند نتایج و ثمرات مثبت و موثری را به دنبال داشته و سبب کاهش هزینه و زمان در این امر می‌شود باید تلاش کنیم که در این زمینه در شهرستان خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.

ارسال نظرات