خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) و رئیس اتاق اصناف ایران؛

مرکز آموزش احکام کسب و کار و تجارت افتتاح ‌می‌شود

این مرکز آموزشی به همت سازمان بسیج اصناف و همکاری اتاق اصناف ایران صبح فردا در ساختمان شماره2 اتاق اصناف واقع در خیابان سمنان و با حضور سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) و علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۶۰۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

غلامرضا حسن پور جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به دوره های آموزش فقه بازار، گفت: در پی برگزاری دوره های آموزشی فقه بازار که از خردادماه سال جاری آغاز شد، صبح فردا به صورت همزمان دو ویژه برنامه در تهران برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه افتتاح مرکز آموزش احکام کسب و کار و تجارت عنوان اولین برنامه صبح فردا می باشد، افزود: این مرکز آموزشی به همت سازمان بسیج اصناف و همکاری اتاق اصناف ایران صبح فردا در ساختمان شماره2 اتاق اصناف واقع در خیابان سمنان و با حضور سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) و علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران افتتاح خواهد شد.

جانشین سازمان بسیج اصناف در تشریح برنامه دومی که فردا صبح برگزار می شود، بیان کرد: برگزاری دوره های فقه بازار با حضور 100نفر از کسبه بازار تهران دومین برنامه ای است که فردا صبح برگزار می شود.

به گفته حسن‌پور دوره های فقه بازار هر هفته یکشنبه ها در استان تهران برگزار می شود که با استقبال کسبه بازار همراه بوده است.

شایان ذکر است دوره آموزشی فقه بازار به صورت هماهنگ در سراسر کشور و با حضور اساتید حوزه های علمیه تا پایان سال جاری برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها