دبیر انجمن صنایع شوینده

حذف تدریجی تخفیف‌های محصولات شوینده/ درخواستی برای افزایش قیمت نداریم

دبیر انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه تولیدکنندگان محصولات شوینده به طور تدریجی در حال حذف تخفیف‌های اعمال شده بر روی محصولاتشان هستند، گفت: فعلاً درخواستی برای افزایش قیمت نداریم.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۷۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، بختیار علم‌بیگی بیان اینکه از شرکت‌های عضو انجمن محصولات شوینده خواسته‌ایم تا افزایش قیمتی بر روی محصولاتشان اعمال نکنند، اظهار داشت: در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات شوینده درخواستی برای افزایش قیمت تولیداتشان ندارند و اگر شرکتی چنین درخواستی داشته، انجمن با آن موافقت نکرده است.

وی با اشاره به حذف تدریجی تخفیف‌های اعمال شده بر روی برخی محصولات شوینده، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 40 تا 50 درصد ظرفیت کارخانه‌های صنایع شوینده فعال است و این در حالی است که ظرفیت نصب شده برای تولید مواد شوینده در کشور بیش از 2 برابر نیاز داخل است.

علم‌بیگی با بیان اینکه میزان صادرات محصولات شوینده طی 5 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است، گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان با مشکل کمبود نقدینگی برای خرید مواد اولیه‌ مورد نیازشان روبه‌رو هستند که در صورت رفع آن سعی می‌کنیم میزان صادرات در سال جاری نسبت به سال گذشته 25 تا 30 درصد افزایش یابد.

دبیر انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی تصریح کرد: فعلاً کاهش قیمتی در مورد محصولات شوینده اتفاق نخواهد افتاد.

ارسال نظرات