شهردار اردبیل/

فرهنگ ورزش‌های همگانی در اردبیل ترویج می‌شود

شهردار اردبیل گفت: با توجه به مزایای ورزش‌های همگانی در افزایش سطح سلامت عمومی شهروندان و رفع بسیاری از مشکلات حوزه شهری؛ فرهنگ ورزش‌های همگانی در اردبیل ترویج می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۲۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان ، در جریان برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری همگانی در اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش ارتقای سطح فرهنگ ورزش همگانی و گرامیداشت هفته دولت است.

وی افزود: استقبال گسترده و بانشاط شهروندان از این همایش مسئولیت‌های بیشتری را در راستای توجه به نشاط شهروندی متوجه ما خدمتگزاران شهروندان نجیب و قدرشناس اردبیل می‌کند که باید در این راستا تلاش‌های همه‌جانبه‌ای انجام شده و با مشارکت شهروندان و دستگاه‌های مختلف برگزاری چنین برنامه‌هایی را در سطح شهر اردبیل توسعه دهیم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه توجه به برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در اولویت اقدامات شهرداری بوده و خواهد بود، گفت: در این راستا باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه حضور هر چه بیشتر شهروندان را در چنین همایش‌هایی افزایش و توسعه دهیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: همایش‌های همگانی نظیر دوچرخه‌سواری می‌تواند با ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی به افزایش سطح سلامت عمومی شهروندان منجر شده و از سوی دیگر بسیاری از مشکلات حوزه ترافیک را نیز مرتفع می‌کند.

همایش بزرگ و بانشاط دوچرخه سواری همگانی با شعار «آسمان آبی، زمین پاک» به مناسبت هفته دولت و با همت شهرداری اردبیل، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای شهر و با حضور گسترده مسئولان، در کنار استقبال گرم شهروندان اردبیلی برگزار شد.

این همایش که در قالب بسته فرهنگی 8 برگزار شد، بیش از 3 هزار نفر از شهروندان شرکت‌کننده در این همایش مسیر 10 کیلومتری مجتمع فرهنگی فدک تا مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل را رکاب زده و در پایان همایش که در آن از کودک 3 ساله تا افراد بالای 60 سال، با نشاط و شور خاصی در آن حضور داشتند، پس از انجام قرعه‌کشی جوایز مختلفی دریافت کردند.

ارسال نظرات