به مناسبت هفته دولت بر گزارشد

معرفی وتجلیل از مدیران نمونه استان سیستان وبلوچستان

به منظور گرامی داشت هفته دولت از تعداد بیش از 30نفر از مدیران برتر،فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج کارمندی وکارمندان بسیجی ونمونه استان سیستان وبلوچستان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۶۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج : مراسم تجلیل از کارمندان نمونه وبسیجیان فعال پایگاههای مقاومت بسیج ادارات استان ومدیران برتر ادارات کل  سیستان وبلوچستان در زاهدان برگزارشد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی رییس جمهور و شهید باهنر نخست وزیر دولت وقت جمهوری اسلامی ایران با نثار خونشان نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و این نهال با خون شهیدان اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است که امروز در جهان به خوبی می درخشد.
علی اصغر جمشید نژاد با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به همدلی و همزبانی دولت و ملت اظهار داشت: همدلی و همزبانی ملت مفهومی است که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این همدلی و همزبانی بین ملت و دولت نیز تداوم بخش انقلاب و نظام اسلامی شد.
مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان نیز گفت: اکنون 200 هزار بسیجی کارمند در 245 دستگاه اجرایی استان در جهت ایجاد امنیت اداری، کار آمد سازی خدمت بی منت، تلاش در جهت کاهش فساد اداری، تقویت عفاف و حجاب، پاسخگویی شفاف به مردم و رسیدن به مدیریت جهادی در حال فعالیت هستند.
سرهنگ پاسدار محمد علی میری افزود: پایگاههای بسیج در ادارات به منظور ارتقا امید و نشاط بخشی در ادارات، توانمند سازی بسیجیان کارمند ، اثبات کارآمدی نظام با محوریت تاثیر گذاری و تکریم ارباب رجوع و تقویت همدلی و همزبانی در ادارات ایجاد شده است.
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: بسیج به دلیل شرایط خاص تعریف شده از سوی حضرت امام توانست در آزمایش های مختلف به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس با سرافراز نقش خود را به خوبی ایفا کند.
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری افزود: کارمندان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیل و ارزشمندی داشتند و اکنون در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت انتظار است در زمینه تحول اداری، ارتقا روحیه جهادی، کم توقعی، ایثار و بصیرت گام بردارند.
وی تصریح کرد: بسیج بازوی مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: بسیج به معنی خدمت خالصانه و بی منت به مردم است.
زهرا اربابی افزود: خداوند اکنون به ما فرصتی داده تا به جامعه خدمت و ادای دین کنیم و از قدرت گرایی بپرهیزیم و خدمت گرایی را سرلوحه کار قرار دهیم
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ خدمت رسانی به مردم، توسعه کار تیمی، ارتقای کار آمدی و بهره وری، شفافیت عملکرد، آگاه سازی مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی و تشویق کارمندان به خدمت بهتر به مردم از وظایف کارمندان بسیجی است.
در این مراسم از خانواده شهید محمد علی طباطبایی شهید شاخص بسیج کارمندی کشور در سال 94 تجلیل شد.
همچنین ادارات راه و شهرسازی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اداره کل بیمه سلامت، بنیاد شهید و امورایثارگران، امور اقتصادی و دارایی، مدیریت درمان تامین اجتماعی و بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به عنوان دستگاههای نمونه در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.
شماری از مدیران دستگاههای مختلف استان نیز از جمله محمد رضا سراوانی مدیر سازمان بهزیستی، حسین عاقلی اداره استاندارد، دکتر محمد عبدی پزشکی قانونی، علیرضا راشکی نوسازی مدارس، رخشانی مهر شرکت توزیع برق، محمد حسن اعرابی فرودگاهها، مهدی حسینی دامپزشکی، عیسی پیری دانشگاه پیام نور، اسماعیل تدینی اوقاف و امور خیریه ، محبعلی قزاق برق منطقه ای، اصغری اقتصادی و دارایی، محمد حسن طهرانی شرکت گاز ، محمود رضا رضایی شرکت مخابرات، رضا ملایی مدیر بانک توسعه تعاون، شعیبی بانک ملی و پناهنده بانک رفاه کارگران به عنوان مدیران نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.
فرماندهان تعدادی از پایگاههای بسیج ادارات نیز در این مراسم تجلیل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار