در نشست پرسش و پاسخ هفته دولت مطرح شد/

انتقاد امام جمعه خلخال از صدا و سیما مرکز استان

در نشست پرسش و پاسخ هفته دولت که در حضور استاندار اردبیل برگزار شد امام جمعه خلخال از نحوه پخش خطبه نماز جمعه خلخال واضافه شدن یک جمله به آخر آن انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۵۶۱۸۸۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری، در نشست پرسش و پاسخ هفته دولت با اشاره به پخش خطبه نماز جمعه ششم شهریور ماه از صدا و سیمای مرکز اردبیل انتقاد کرد.

امام جمعه خلخال اظهار داشت: متن مکتوب که بحث قزل اوزن و فرموده نماینده ولی فقیه را در خبر گفت صحیح بود ولی جمله آخر که امام جمعه خلخال مردم را به نماز باشکوه جمعه دعوت کرد یک جمله مناسب نیست چرا که مردم خلخال همیشه در صف های نماز جمعه حضور داشتند و حضور خواهند داشت ونماز جمعه خلخال یکی از باشکوه ترین نماز جمعه‌های استان محسوب شده و این گفته که امام جمعه دعوت کرده از مردم برای حضور در نماز درست و صحیح نیست .

وی خواستار پرهیز از اضافه کردن جملات و گفتار در خطبه‌های نماز جمعه شد و گفت: این مورد که روز جمعه از صدا و سیمای اردبیل پخش شد مورد مناسبی نبود چرا که با متن اضافه شدن گوینده تلویزیون موضوع معنایی دیگر ی پیدا می کند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات راه ها ، آنتن تلفن همراه و ثابت ، و نبود زیرساخت‌های مناسب برای حضور گردشگران را یادآور شد و خواستار رسیدگی وتوجه مسئولین استانی به مشکلات خلخال شد.

امام جمعه خلخال ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: اسفالت راه های شهرستان خلخال نیز مناسب در شان مردم خلخال نیست.

ارسال نظرات