برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد در هفته دولت

پس از افتتاح پروژه های هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، فرماندار، امام جمعه ،فرملنده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین ادارات و به یاد جهادگر شهید "محمد رحمانی دهنودشت" در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۳۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: پس از افتتاح پروژه های هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، فرماندار، امام جمعه، فرملنده ناحیه مقاومت بسیج و مسئولین ادارات و به یاد جهادگر شهید "محمد رحمانی دهنودشت" در محل فرمانداری بهاباد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

باوجود مضیقه شدید در منابع مالی دولت، کارهای اصلی و اساسی مورد انتظار مردم در شهرستان بهاباد به سرانجام رسید

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگ دولت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: خوشبختانه با مدیریت فرماندار در دولت تدبیر و امید برای توسعه و عمران شهرستان کارهای خوبی انجام شده است و اینها در شرایطی است که دولت و به تبع آن استان در زمینه برخورداری از اعتبارات عمرانی و سایر اعتبارات با تنگناهای شدید مواجه بوده است.

"محمدعلی طالبی" افزود: در عین حالی که مضیقه شدیدی در منابع مالی دولت وجود داشت چند کار اصلی و اساسی مورد انتظار مردم در شهرستان بهاباد دنبال شد و به سرانجام رسید؛ در بحث گاز قدم های خوبی برداشته شده است و انشاا... مردم خبرهای خوب تری خواهند شنید.

وی با بیان اینکه این شرایط در کل استان حاکم است گفت: این کارها بخشی از فعالیت دولت است و بخش دیگری از فعالیت دولت برمی گردد به کارهای نرم افزاری که بحث تأمین زیرساخت ها و زمینه های پویایی و حرکت های جامعه در عرصه های مختلف است و خوشبختانه اتفاق افتاده است.

طالبی، به موفقیت دولت در عرصه  سیاسی اشاره کرد و گفت: مهمترین آن به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای با شش قدرت بزرگ دنیا بود و امیدواریم با حفظ همین روحیه و با پافشاری بر حقوق حقه ملت ایران، انشاا... شاهد این باشیم که این توافقات جنبه اجرایی به خود بگیرید و کشور، نظام و مردم از برکات این توافق در آینده بهره مند شوند.

وی افزود: در عرصه های داخلی نیز موفقیت های بزرگی داشتیم؛ در زمینه های اجتماعی و فرهنگی فضایی سرشار از امید به آینده به وجود آمد؛ فضایی که همه افردی که در چارچوب نظام قصد فعالیت و انگیزه فعالیت در عرصه های مختلف دارند آن زمینه و استعداد لازم را ببینند و با پشتوانه حمایت های مسئولین فعالیت های خودشان را به دنبال کنند.

 

شاهد ترمیم اعتماد جامعه هستیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد به رونق فعالیت احزاب، سازمانهای مردم نهاد و افزایش اعتماد جامعه که به دلایل مختلف در طول سالهای گذشته آسیب دیدند اشاره نمود و گفت: سرمایه اجتماعی که مستند به آمار و پژوهش های انجام شده به سطح نازلی رسیده بود و واقعاً آسیب دیده بود؛ همه اینها در طول دوسال گذشته ترمیم یافت؛ گرچه هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم؛ اما شاهد ترمیم اعتماد جامعه هستیم که آثار ترمیم اعتماد را در بعضی از شاخص های امنیتی می توانیم بینیم.

وی به کاهش بسیاری از جرائم امنیتی در استان اشاره نمود و گفت: این کاهش جرائم نشان دهنده همراهی و تأثیر روحیه امیدواری مردم و نشان دهنده همدلی بین همه دستگاه های مسئول بخصوص دستگاه هایی که در تأمین امنیت مردم نقش دارند بود.

طالبی، با بیان اینکه ما امروز وارث هزاران طرح نیمه تمام در کشور هستیم که همچنان نیازمند سرمایه است تا به بهره برداری برسد گفت:  در این حال نیازهای جدیدی وجود دارد و آنچه که می تواند به ما کمک کند بحث اولویت بندی نیازها و مسائل اساسی مردم در راستای توسعه شهرستان ها و مناطق است که همه این ها مستلزم همکاری، تعامل، همفکری و همدلی همه مسئولین است.

نحوه قدردانی مردم مبین یک ارتباط بسیار خوب بین مجموعه شهرستان است

وی افزود: خوشبختانه در استان یزد در شهرستان بهاباد چنین جوی وجود دارد و ما می توانیم با اتکا به همین همدلی که میان مسئولین حاکم است فرایند توسعه را با تبعات کمتر و با قدرت بیشتر دنبال کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد با تشکر از فرماندار بهاباد که ارتباط و تعامل خوبی را با مسئولین استان دارند و توانسته اند ارتباط بسیار خوبی را بین بدنه اجرایی شهرستان با مردم برقرار کنند گفت: نحوه قدردانی مردم مبین یک ارتباط بسیار خوب بین مجموعه شهرستان است که بزرگترین سرمایه برای یک مسئول در جهت کار و خدمت است که در شهرستان بهاباد وجود دارد و انشاا... در سایه همه اینها شهرستان بهاباد به آن جایگاه شایسته ای که لیاقت دارد در سطح استان برسد.

فرماندار بهاباد:

کارهای زیربنایی که در سالهای اخیر انجام شده است در تاریخ شهرستان بی سابقه است

فرماندار بهاباد هم در این جلسه با تشکر از معاونت محترم سیاسی در سفر به بهاباد و با تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند شهرستان به ویژه شهید محمد رحمانی که جلسه به نام ایشان است گفت: هفته دولت در حقیقت فرصتی است تا مسئولین مروری داشته باشند بر کارنامه یکساله خدمت خودشان و گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

"عباس اقبال" پایه های اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران را اسلام و مردم برشمرد و گفت: خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی، هم ثواب است، هم افتخار و هم وظیفه است و هرکس بهتر بتواند به مردم خدمت کند از این فرصت بهتر استفاده کرده است که ما باید به این مسئله توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوسال گذشته در دولت تدبیر و امید کارهای بسیار ارزشمندی در شهرستان بهاباد انجام شده است و امروز بعضی از پروژه ها را با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار افتتاح شد گفت: کارهای دیگری با همت مسئولین استان و شهرستان انجام شده است که به حول و قوه الهی در سال 94 شاهد به بار نشستن این کارها از جمله بحث گازرسانی به شهرستان،  گندله سازی، باند دوم پرک- بهاباد و بیمارستان بهاباد خواهیم بود.

فرماندار بهاباد تصریح کرد: کارهای زیربنایی که در این مدت انجام شده است در تاریخ شهرستان بی سابقه است و یقیناً همت و همکاری همه عزیزان بوده که این کارها به نتیجه رسیده است و انشاا... بتوانیم ذره ای از مسئولیت خودمان را در مقابل مردم انجام دهیم و با کمک یکدیگر مشکلات مردم را حل کنیم.

 

ارسال نظرات