رئیس هیئت فوتبال اردبیل/

بلیت بازی فوتبال شهرداری اردبیل و گیتی‌پسند اصفهان رایگان است

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ورزشگاه تختی اردبیل آماده برگزاری بازی تیم‌های فوتبال گیتی پسند اصفهان و شهرداری اردبیل است و بلیت بازی این مسابقه برای هوادارن رایگان است.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۳۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صمد نوتاش ، در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل از هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور امروز ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف تیم فوتبال گیتی پسند اصفهان می‌رود که کسب 3 امتیاز این بازی برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال گیتی پسند یکی از تیم‌های با تاکتیک و قدر لیگ دسته یک کشور است، گفت: انتظار می‌رود بازی دو تیم گیتی پسند اصفهان و شهرداری اردبیل یک بازی بسیار دیدنی برای هوادارن باشد و امیدواریم تیم شهرداری اردبیل در پایان این بازی برنده از زمین خارج شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل در دو بازی گذشته خود مقابل تیم فوتبال پاس همدان و مس کرمان بازی خوبی به نمایش گذاشته است و انتظار می‌رود امروز هم بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل مقابل حریف اصفهانی خود با قدرت ظاهر شود و 3 امتیاز شیرین این بازی را بگیرند.

نوتاش تصریح کرد: احتمال حضور علی دایی، اسطوره فوتبال آسیا در نیمه دوم بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل و گیتی پسند اصفهان به عنوان تماشاگر وجود دارد و مسلما حضور دایی در بازی گیتی پسند اصفهان و شهرداری اردبیل روحیه بازیکنان هر دو تیم را دو چندان خواهد کرد و این بازی با حضور علی دایی بسیار زیباتر می‌شود.

وی افزود: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل زیر نظر کادر فنی خود تمرینات بسیارخوبی را در اردبیل پشت سر گذاشته‌اند و انتظار می‌رود این تیم امروز با حمایت هواداران اردبیلی در ورزشگاه تختی حریف اصفهانی خود را شکست دهد و تیم شهرداری اردبیل به هفت امتیاز این مسابقات دست یابد.

رئیس هیئت فوتبال استان اظهار کرد: هواداران اردبیلی بزرگترین سرمایه برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل هستند و این هواداران در سرما و گرما با تشویق‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل را تنها نگذاشته‌اند و نقش بسزایی در موفقیت این تیم داشته‌اند.

نوتاش با اشاره به حضور پرشور هواداران اردبیلی و مسئولان استان در بازی‌های شهرداری اردبیل گفت: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در ورزشگاه تختی اردبیل امید خاصی به بازیکنان و مسئولان تیم فوتبال شهرداری اردبیل می‌دهد که امیدواریم این حمایت‌ها روز به روز افزایش یابد.

ارسال نظرات