رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان/

برگزاری دومين جشنواره سرودهاي حماسي و انقلابي بسيج

رئیس بسيج سازمان هنرمندان اردبیل گفت: دومين جشنواره سرودهاي حماسي و انقلابي بسيج استان اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۴۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل درجلسه انجمن آواها ونواها ی بسیج هنرمندان استان گفت : دومين جشنواره سرودهاي حماسي و انقلابي بسیج با موضوعات همبستگي و انسجام اسلامي در حمايت از مقاومت اسلامي، وحدت اسلامي و مقابله با انديشه هاي تكفيري، بسيج، ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي، بصيرت در مواجهه با فتنه، 9 دي (سالروز بصيرت) و سبك زندگي ايراني- اسلامي برگزار مي شود.

وي، شناسايي استعدادهاي جديد؛ جوان؛ خلاق و متعهد و برنامه ريري براي رشد آنها، گشودن دريچه هاي تازه در رويكرد سرود و موسيقي و ترانه و ايجاد بسترهاي همكاري با ديگر هنرها، ايجاد بستر مناسب جهت ارتقاء و گسترش سطح علمي و فعاليت گروه هاي سرود بسيج و كمك به فرآيند توليدات هنري را از اهداف برگزاري دومين جشنواره سرودهاي حماسي و انقلابي بسيج اعلام كرد.

دشتی با اشاره به اينكه مهلت ارسال آثار تا 14 آبان ماه سال جاري به دبيرخانه جشنواره استان ها است، تصريح كرد: معرفي آثار منتخب جشنواره استاني به دبيرخانه كشور تا 15 آذر ماه و زمان برگزاري جشنواره كشوري نيمه اول بهمن ماه 1394 است.

وي با بيان اينكه بر اساس راي هيئت داروران به برگزيدگان اول تا سوم در هر بخش جوايز ارزنده اي تعلق مي گيرد، اظهار كرد: اعضاي گروه هاي شركت كننده بايستي از برادران باشند و تمامي آثار از طريق كانون هاي بسيج هنرمندان در سطح شهرستان ها جمع آوري و به بسيج هنرمندان استان ها ارسال مي شود تا مورد بازبيني قرار گيرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان افزود: آثار ارائه شده با موضوعات مطرح شده نبايد در گذشته در جشنواره، مسابقه با مناسبتي ديگر اجرا شده باشند و همچنين شركت كنندگان اعم از همسرايان، نوازندگان، خوانندگان و اعضاي گروه ها مي بايست عضو بسيج هنرمندان بوده و از طريق كانون هاي هنر بسيج كد دريافت كرده باشند.

وي با اشاره به اينكه در اجراي آثار با توجه به موضوعات ارزشي در تمامي مراحل از توليد تا اجرا شئونات هنر فاخر با انديشه هاي بسيجي در نظر گرفته مي شود، بيان كرد: طرح هاي جديد و نوآوري در اين زمينه، داراي امتياز ويژه خواهد بود و آثار برگزيده جشنواره هاي استاني مورد حمايت سازمان مركزي قرار خواهند گرفت.

دشتی در پایان سخنان خود گفت علاقه مندان به شرکت درجشنواره می توانند آثار خودشان را در یک لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره واقع در اردبیل , خیابان شهید مطهری , ساختمان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی , سازمان بسیج هنرمندان استان ارایه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 04533253985 تماس گیرند.
ارسال نظرات