خبرهای داغ:
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس تأکید کرد

لزوم ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در لامرد

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس بر لزوم ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در لامرد تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۹۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از لامرد، فرماندار این شهرستان  در جلسه عمومی هفته دولت که با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات، تقسیمات و مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار شد اظهار داشت: امروز به برکت همدلی و هم‌زبانی و امید مردم به دولت تدبیر و امید موفق شدیم در راستای اجرای سیاست‌های عمومی دولت کارهای بسیار خوبی در لامرد انجام دهیم.

عبدالرضا منصوری افزود: مردم لامرد در سایه امنیت و رفاهی که وجود دارد به آینده با نگاه روشن‌تر نگاه می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح 240 میلیارد ریال پروژه در سطح این شهرستان در هفته دولت امسال گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای لامرد نیز بااعتباری بالغ‌بر 130 میلیارد ریال در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار لامرد بابیان اینکه دولت تدبیر و امید موفق به مهار نوسانات اقتصادی شد خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید شفافیت در برنامه‌ها است و صادقانه با مردم سخن می‌گوید.

منصوری ادامه داد: امروز مردم لامرد با تمام وجود و توان خود با دولت تدبیر و امید همگام و همراه هستند و هرکسی برای مردم خدمت کند با دعای مردم مواجه خواهد بود و چیزی جز دعای خیر مردم نیز ارزشی ندارد.

وی در مورد آخرین وضعیت امنیت در جنوبی‌ترین شهرستان استان فارس نیز بیان داشت: توانستیم رتبه امنیتی لامرد را به سطحی ارتقا دهیم که موردقبول مرکز این استان باشد.

نماینده عالی دولت در لامرد اضافه کرد: همدلی مردم لامرد با تمام دولت‌ها به‌ویژه در حوزه‌های مهم سلامت و آموزش‌وپرورش بسیار خوب بوده است.

منصوری تصریح کرد: در زمینه آب‌رسانی و راه و شهرسازی کارهای بسیار خوبی در لامرد انجام‌ شده و کارهای بزرگ دیگری نیز در این زمینه در دست اقدام است.

در حق‌الناس دانستن رأی مردم بسیار حساس هستیم

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری فارس نیز بابیان اینکه نخستین سالی است که در دولت تدبیر و امید دو انتخابات برگزار می‌شود اظهار داشت: به‌یقین در این انتخابات شور و شوق بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود و تمام افرادی که نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند باید خود را نسبت به انتخابات حساس بدانند و اگر این توان را در خود می‌بینند که می‌توانند نماینده شوند بیایند و داوطلب انتخابات شوند.

سید یحیی هاشمی ادامه داد: برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی باشکوه، شفاف و قانونمند، ملاک عمل ما سخنان حضرت امام (ره)، رهبری و قانون انتخابات است.

وی اضافه کرد: در حق‌الناس دانستن رأی مردم بسیار حساس هستیم و نخواهیم گذاشت حقی از مردم در انتخابات، چه انتخابات کننده و چه انتخابات شونده ضایع شود و فرمانداران باید امانت‌دار رأی واقعی مردم در انتخابات باشند.

هاشمی متذکر شد: اگر کسی نمی‌تواند حق‌الناس مردم را رعایت کند ضرورتی ندارد در هیئت اجرایی باشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری فارس افزود: در لامرد که مرکز حوزه انتخابیه است همگی باید تلاش کنند که انتخاباتی سالم، قانونمند، پرشور با مشارکت حداکثری برگزار شود.

لزوم ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر در لامرد

در ادامه این جلسه مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس نیز اذعان داشت: امروز وضعیت امنیتی شهرستان لامرد وضعیت بسیار خوبی با شرط اول انجام سرمایه‌گذاری است.

سید احمد احمدی‌زاده افزود: مقوله امنیت به‌راحتی به دست نیامده بلکه با هدایت‌های رهبری و چشمان تیزبینی که همیشه بیدار بوده به‌دست ‌آمده است.

وی خاطرنشان کرد: استان فارس ازنظر احساس امنیت در کشور بر اساس نظرسنجی دانشگاه تهران رتبه نخست را داشته و احساس امنیت از ایجاد امنیت بالاتر است.

احمدی‌زاده بابیان اینکه پیشرفت روزبه‌روز لامرد درگرو اتحاد و همدلی بیشتر صورت می‌گیرد و امروز اتفاقات بسیار خوبی در لامرد آغاز شده است گفت: اختلاف‌نظرها و اظهارنظرهای غیر‌کارشناسانه که موجب دودستگی می‌شود به ضرر این شهرستان خواهد بود و اگر پایبند به‌نظام و رهبری هستیم باید در همدلی و هم‌زبانی نشان دهیم.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری فارس در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز تصریح کرد: جای دستگاه‌های پیشگیری و فرهنگی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خالی است و نباید تمام نگاه‌ها تنها به سمت دستگاه‌های نظامی و امنیتی باشد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی وظیفه شرعی و قانونی دارد که با شبکه‌های قاچاق برخورد کند و نیروی انتظامی لامرد تلاش‌های ویژه‌ای در این زمینه انجام داده است.

احمدی‌زاده خاطرنشان کرد: انگشت‌شماری به دنبال اقتدارشکنی نیروی انتظامی هستند و در مقابل نیروی انتظامی ایستادگی می‌کنند که وظیفه تمام دستگاه‌ها است که این افراد را شناسایی و با آنان برخورد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها