دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان پارسیان به بهره‌برداری رسید

فرماندار شهرستان پارسیان از بهره برداری دو پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان پارسیان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۵۱۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، محمد رادمهر در گفتگو با خبرنگاران در مورد افتتاح پروژه های آبرسانی به دو روستا در شهرستان پارسیان، با اشاره به طرحهای آبرسانی اعلام کرد: طرح آبرسانی زیارت ۱۸۰۰ متر لوله‌گذاری شد که در این طرح ۷۰ خانوار بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: روستاهای پارسیان از وضعیت خوبی در زمینه شبکه آب برخوردار هستند که با توجه به رشد جمعیت و توسعه روستاها این طرح امروز به بهره‌برداری رسید.

رادمهر یادآور شد: هزینه این طرح از اعتبارات توسعه و بازسازی به میزان ۷۰۰ میلیون ریال تأمین شده است و امیدواریم مردم با صرفه‌جویی در مصرف آب این اداره را در مدیریت صحیح منابع آبی همکاری کنند.

فرماندار پارسیان دیگر طرحی که در پارسیان افتتاح شد را توسعه شبکه توزیع آب روستای بستانو عنوان کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی تأمین شده است. با پنج هزار متر لوله‌گذاری و نصب انشعابات در این طرح ۲۸۰ خانوار از نعمت آب سالم برخوردار می‌شوند.

وی عنوان کرد: پروژه رفوژ با اعتباری بالغ بر ۷۶۳ میلیون ریال وحدود ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت افتتاح شد که نمای ورودی شهر پارسیان را دچار تغییری اساسی کرده است و امیدواریم در آینده بتوانیم دیگر ورودی‌های شهر را نیز ساماندهی کنیم.

فرماندار پارسیان در ادامه گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که در ششمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید پایان فاز سوم توسعه پارک ساحلی خلیج فارس بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در فضایی قریب به هشت هزار مترمربع اجرا شده است.

رادمهر یکی از اهداف اجرای فاز سوم و توسعه پارک ساحلی پارسیان را توسعه صنعت گردشگری در شهر دانست و گفت: پارک خلیج فارس یکی از مناطق بسیار مهم جذب گردشگر و بهترین تفریح‌گاه شهرستان به حساب می‌آید که همه ساله میهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور در آن حضور پیدا می‌کنند و باید به نوعی آبرومند ساماندهی می‌شد.

ارسال نظرات