به مناسبت هفته دولت/

برگزاری یادواره شهدای والامقام محله ی علی آباد اردبیل

به مناسبت آخرین روز از هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر یادواره شهدای والامقام محله ی علی آباد اردبیل با حضور خانواده های معظم شهداو ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۶۱۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت آخرین روز از هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر یادواره شهدای والامقام محله ی علی آباد اردبیل با حضور خانواده های معظم شهداو ایثارگران و جمعی از خواهران بسیجی در مسجد حضرت رقیه (س) این محله برگزار شد.
سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل طی سخنانی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهیدان رجایی و باهنر، هدف از برگزاری یادواره های شهدا را نهادینه نمودن فرهنگ ایثار وشهادت دانست و گفت: جنگ 8 سال دفاع مقدس و نحوه ی شهادت شهدای ما برگرفته از واقعه عظیم کربلا است و همانطور که کربلا را حضرت زینب زنده نگه داشت، شما خواهران عزیز نیز باید کار زینبی بنمایید و یاد و خاطره شهدای عزیزمان را زنده نگه دارید.
وی با بیان اینکه امروز به حول قوه ی الهی شاهد آن هستیم که فرهنگ شهادت روز به روز در مردم عزیزمان و دنیا نهاینه می شود و راه نجات و ادامه حیات طیبه نظام اسلامی به این است که شهدای خود را ارج نهیم، افزود: اگر امروز شاهد در اوج قدرت بودن نظام اسلامی هستیم همه مدیون خون شهدا و جانفشانی های آنان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل تصریح کرد: دشمن امروز با جنگ نرم قصد تغییر رفتار در خانواده های ایرانی را دارد وشما خواهران عزیز باید با حفظ حجاب و پشتیبان ولایت فقیه بودن تمامی این سناریوهای دشمن را نقش برآب کنید.

پخش کلیپ، شعرخوانی، مداحی و برپایی نمایشگاه عکس شهدا از دیگر بخش های این یادواره بود.

ارسال نظرات