امام جمعه بروجرد:

عزت و عظمت یک جامعه در گرو سلامت ، شادابی و طراوت جامعه است

امام جمعه بروجرد گفت: جسم و روان سالم ، زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه بوده و عزت و عظمت یک جامعه در گرو سلامت ، شادابی و طراوت جامعه است.
کد خبر: ۸۵۶۲۸۴۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام حسن ترابی در در افتتاحیه بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نزسا در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل گیری تا کنون در راستای رسالت های خطیر خود که پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی در این راستا دارد.

 وی اضافه کرد: نقش سپاه در دفاع از منافع ملی و در راس آن تامین امنیت و همچنین حفظ ارزشهای انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

 به گفته وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم اکنون مشغول به جهاد در عرصه جنگ نرم با دشمن است و در راستای انجام رسالت های خود به خوبی عمل کرده است.

 امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش ورزش و سلامتی تصریح کرد: سپاه در کنار ماموریت های موفق خود و در کنار ارتقای آمادگی رزمی و دفاعی ، توجه خاصی به خانواده های کارکنان سپاه دارد.

 وی بیان کرد: تحکیم اعتقادات دینی،ارتقای معنویت ، اخلاق و آشنا کردن آنان با سبک زندگی اسلامی از کارهای مهم و موثری است که امروز سپاه به خوبی انجام می دهد.

 امام جمعه بروجرد افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی، ترویج برنامه های قرآنی و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با این برنامه ها کار بسیار ارزشمند و مهمی می باشد.

 وی با اشاره به این که پرورش روح و جسم جوانان رسالت خطیری است گفت: امروز پرورش روح و جسم افراد خصوصا جوانان رسالت سنگینی است که در کنار تربیت روح باید به پرورش جسم نیز توجه کرد.

حجت الاسلام ترابی افزود: اسلام به همان اندازه که به سلامت روح و روان تاکید داشته ، به سلامت جسم نیز توجه دارد و برای این که آحاد جامعه دارای روح و روان سالمی باشند باید سلامت جسمی نیز داشته باشند.

 به گفته وی جسم و روان سالم ، زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه بوده و عزت و عظمت یک جامعه در گرو سلامت ، شادابی و طراوت جامعه است.

 امام جمعه بروجرد ایجاد انگیزه بیشتر ، بالا بردن نشاط، ترویج فرهنگ ورزشی، فعالیت های آمادگی جسمانی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

 

ارسال نظرات