هرکس بگویــد “آمریکـــا دوست ما است” نادان و یا مغرض است

دشمن به دنبال تقویت عده‌ای است که قلبشان با شنیدن نام دوستی با آمریکا می‌تپد، بدانیم که آمریکا تا ابد دشمن ما است و هرکس بگوید آمریکا دوست ما است یا نادان و یا مغرض است.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۰۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲



خبرگزاری بسیج مازندران،به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاهحجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم میراحمدی در خطبه نماز جمعه گلوگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر گفت گفت: هفته دولت به کار،اداره، قلم و کاغذ نیست و باید از سیره شهیدرجایی پیروی کرد، شهید رجایی نمازجمعه‌اش ترک نمیشد متاسفانه برخی روسا و مسولان ادارات در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند، الان که گفتیم ببینید هفته آینده تمام روسای حاضر حاضر می‌شوند ما که نمی‌خواهیم نمایش بدهیم، روسای ادارت بدانند نمازجمعه محل تذهیب و تذکر است، متاسفانه برخی از روسای ادارات قبل از دوران ریاست در نماز جمعه و جماعات شرکت می‌کنند ولی بعد از ریاست در نمازجمعه حاضر نمی‌شوند.

وی مطرح کرد: دشمن ذوق زده و شتابان توافق هسته ای را دنبال می کند و این ذوق زدگی طرح پنهانی دشمن است. تغییر رژیم ایران از اهداف رسیدن به توافق هسته ای است.

امام جمعه گلوگاه گفت: دشمن به دنبال نفوذ در ایران است متاسفانه ما استعداد اختلاف زیادی داریم اگر رهبریت نبود اختلاف در کشور زیاد بود من به همه گروه‌ها و تمام کسانی‌که دل به این انقلاب بستند توصیه می‌کنم باید با محوریت ولایت حرکت کنند، اختلاف سلیقه اشکالی ندارد بلکه همین اختلاف سلیقه ها باعث رشد می‌شود.

میراحمدی تصحیح کرد: دشمن در نظر دارد غرب گرایان درون کشور و آنهایی که قلبشان با شنیدن نام دوستی با آمریکا می‌تپد را تقویت کند ما باید برای بستن این مسیرها تلاش کنیم و بدانیم که آمریکا تا ابد دشمن ما است و هرکس بگوید آمریکا دوست ما است یا نادان و یا مغرض است.

وی افزود: قطب نمای زندگی سیاسی ما رهبر معظم انقلاب است، کسی که با دوربین بصیرت خود دورترین نقشه هاس دشمن را میبیند. اگر محور بودن رهبر فراموش شود تمام ارزشها زیر پا می‌رود لازم به تذکر است رهبری به تمام انقلابیون و انقلاب تعلق دارد و برای جریان و گروه خاصی نیست کسی که رهبریت را برای گروه خاصی بداند به نظام جمهوری اسلامی ایران خیانت کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها