خبرهای داغ:

اعضای هیئت‌رئیسه شورای شهر شیراز ابقا شدند

در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز، انتخابات داخلی شورای شهر شیراز برگزار و اعضای هیئت‌رئیسه فعلی در جایگاه خود ابقا شدند.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۲۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  سرپرست فرمانداری شیراز ضمن حضور در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز که به‌صورت غیرعلنی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنابر ماده سوم مجموعه قوانین شورا و شهرداری، شوراها باید هر سال اقدام به انتخابات داخلی کنند.

حیدر عالیشوندی افزود: با توجه به جایگاه حساس شورا در مدیریت کلان‌شهری، این انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و ازاین‌رو باید با درایت و بصیرت ویژه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: برای به دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید هزینه‌هایی پرداخت کرد و در این راه دولت و ملت باید دست‌به‌دست یکدیگر در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب، توسعه ملی و رفاه مردم قدم بردارند.

در این جلسه غلام مهدی حقدل بار دیگر به‌عنوان رئیس شورا، محمود رضا طالبان به‌عنوان نایب‌رئیس، زهرا یقطین منشی اول، سید احسان اصنافی منشی دوم و بیژن زارعی به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

همچنین با قبول استعفای مهندس ابراهیم شعرا از نمایندگی شورا در شورای اسلامی شهرستان شیراز، این مسئولیت به‌اتفاق آرا بر عهده سید کمال پاک‌فطرت قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها