خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات لارستان خبر داد

برگزاری یادواره 124 شهید اصناف و کارمند لارستان

مسئول بسیج ادارات و کارگری لارستان گفت: یادواره 124 شهید اصناف و کارمند لارستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۲۹۴۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس  از لارستان، محمد محمدی بعدازظهر امروز در یک نشست خبری بابیان اینکه شهدا مراحل نزدیکی به خداوند متعال را طی کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند، اظهار داشت: شهدا مدافع اصول اسلامی و اعتقادی بودند ولی امروز ما از سیره و روش آن‌ها فاصله گرفته‎ایم.

وی بابیان اینکه شهدا با تأسی از ائمه اطهار راه خود را انتخاب کردند، افزود: شهدا برای دفاع از میهن اسلامی با ولایت عهد بستند و خداوند پاداش بندگی آن‌ها را با شهادت داد.

مسئول بسیج ادارات لارستان استقرار ولایت توحیدی در جامعه را وابسته به نهادینه کردن نماز در جامعه دانست و اضافه کرد: وظیفه امروز ما در قبال خون شهدا این است که جامعه را باارزش‌های اسلامی و قرآنی اصلاح کنیم.

این مسئول برگزاری یادواره شهدا و بیان سیره آنان در محافل عمومی و خصوصی را یکی از راهکارهای پیروی از راه شهیدان معرفی و تصریح کرد: یکی از اقشار مؤثر و داوطلب در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، قشر اصناف، کارگران و کارمندان بودند که به‌صورت همه‌جانبه از جان و مال خود مایه گذاشتند و نام خود را در تاریخ ماندگار کردند.

محمدی بیان کرد: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره 124 شهید اصناف، کارگری و کارمندان لارستان، یادواره‌ای چهارشنبه 11 شهریورماه جاری در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها