اردوی شاگردان دایی در نیر

تیم فوتبال صبای قم در شهرستان نیر اردو زد.
کد خبر: ۸۵۶۳۵۷۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به تمرین تیم صبای قم در ورزشگاه تختی شهرستان نیر تصریح کرد: ما با آمادگی نصفه و نیمه و بدون آماده‌سازی بدنی تیم وارد رقابت‌های لیگ برتر شدیم و تعطیلات پیش روی لیگ فرصتی را فراهم کرد تا برای رفع این نقیصه به شهر اردبیل سفر کرده و ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

وی گفت: در اردوی 10 روزه‌ای که در شهرهای اردبیل، نیر و سرعین داریم در کنار جلسات متعدد تمرینی و آمادگی تیم و انجام بازی‌های تدارکاتی تلاشمان بر این است تا بدنسازی تیم را به عنوان یک اولویت مد نظر قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به دنبال کسب نتایج مناسب هستیم که این کار در سایه یک برنامه‌ریزی دقیق و کار تاکتیکی منظم و تمرینات سخت و فشرده به دست می‌آید و امیدواریم در اردوی 10 روزه بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

دایی خاطرنشان کرد: قطعاً تیم فوتبال صبای قم آرام آرام در ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شایسته و بهتر بازی می‌کند و ما امیدواریم این تیم بتواند در جایگاه مناسب و واقعی که مردم استان قم از آن انتظار دارند، قرار بگیرد.

وی خاطرنشان می‌شود: تیم فوتبال صبای قم در پنج بازی گذشته خود از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه مساوی، یک برد و یک باخت به دست آورده و در حالی حاضر با کسب شش امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

ارسال نظرات