مدیرکل پست اردبیل/

۱۵۰ تفاهم‌نامه همکاری بین پست و دستگاه‌های مختلف اردبیل امضا شد

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: ۱۵۰ تفاهم‌نامه همکاری بین پست استان اردبیل و سایر نهادها و دستگاه‌های مختلف در سطح استان به امضا رسیده است.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۱۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد عبداللهی، در جلسه بررسی راهکارهای توسعه خدمات پستی در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در پست و خدمات مختلف ارائه شده در این مرکز می‌توانیم با توافق و تفاهم با سایر ادارات و نهادها خدمات آنها را با ضریب ایمنی بالا انجام دهیم.

وی از عقد قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با 150 دستگاه و نهادهای مختلف استان خبر داد و افزود: برای توسعه خدمات پستی در سطح استان اداره کل پست استان از آمادگی لازم برای همکاری و مشارکت با سایر نهادها و دستگاه‌ها برخوردار بوده و در این راستا گام‌های جدی را برداشته است.

عبداللهی با اشاره به همکاری و تعامل با ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه‌های امضا شده بین پست و ثبت احوال استان پیش ثبت‌نام کارت ملی هوشمند که از خدمات ثبت احوال به شمار می رود با توافقات انجام شده در شهرستان‌های استان توسط پست انجام می‌شود.

مدیرکل پست استان اردبیل تصریح کرد: از جمله همکاری‌های اداره کل پست استان با استانداری بوده که در راستای این تعامل و همکاری در اجرای پروژه سیستم خدمات کد پست انجام نیابتی سازمان‌ها در دفاتر ICT روستایی و دفاتر پست شهری مد نظر بوده که اجرای آن با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر یکپارچه‌سازی توزیع مرسولات در سطح استان گفت: با توجه به اینکه پست گسترده‌ترین و بزرگترین‌ شبکه ارتباطی کشور به شمار می‌رود می‌تواند در توزیع مرسولات با دقت بالا و ضریب ایمنی بیشتر این مرسولات را جابه‌جا کند و در این حوزه در تسهیل ارائه خدمات نهادها موثر واقع شود.

عبداللهی با اشاره به مزایای ارائه خدمات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف توسط پست بیان کرد: کاهش ترافیک شهری و ترافیک مبادلات دستگاه‌های اجرایی، یکسان‌سازی و ساماندهی خدمات و نیز افزایش سرعت مبادلات از جمله مزیت‌های این امر بوده که می تواند در امر خدمات‌رسانی دستگاه‌ها مختلف موثر واقع شود.

ارسال نظرات