معاون گردشگری اردبیل/

ظرفیت‌های گردشگری اردبیل در اسپانیا معرفی می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی فیتور اسپانیا که از از ۳۰ دی‌ماه تا ۴ بهمن‌ماه امسال برپا می‌شود، معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۱۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قادر تقی‌زاده، در جلسه کارگروه گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: نرخ مراکز اقامتی در تمامی کشورها براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود اما در کشور ما براساس سیاست سازمان مرکزی براساس نرخ دولتی است.

وی گفت: درصورتی که نرخ مراکز اقامتی و آب‌های درمانی براساس عرضه و تقاضا باشد در کنار افزایش رغبت سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری سبب توزیع گردشگر در فصول مختلف سال و افزایش سطح خدمات خواهد شد.

تقی‌زاده هدف از برگزاری این کارگروه را بررسی پنج محور اساسی شامل لزوم آمادگی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر برای استقبال از گردشگران در دهه سوم شهریورماه، بررسی حضور اداره کل استان در نمایشگاه بین‌المللی فیتور اسپانیا، بررسی و آزادسازی نرخ آب‌های درمانی، بررسی پیشنهاد اداره کل استاندارد در مورد تعیین اولویت های تدوین استانداردهای ملی در حوزه صنایع دستی و گردشگری و بررسی و تصویب ضوابط سرمایه گذاری در محور گردشگری نمین تا نیر عنوان کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار آمادگی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر برای دهه سوم شهریورماه سال جاری شد و افزود: پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم به ویژه دهه سوم شهریور ماه با حجم بیشتر مسافر و گردشگر در استان مواجه شویم.

وی با اشاره به برگزاری سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی فیتور اسپانیا از 30 دی ماه تا 4 بهمن ماه امسال به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه بین المللی بیان کرد: تمام کشورهای عضو جامعه جهانی گردشگری در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

تقی‌زاده با بیان اینکه هزینه تقریبی 15 مترمریع غرفه با دو کانتر 20 میلیون تومان و هزینه 7 مترمربع با یک کانتر 10 میلیون تومان و هزینه بلیط هواپیما، اقامت، ویزا، خدمات بیمه و تور و غیره نیز برای هر نفر 10 میلیون تومان برآورد شده است، تصریح کرد: درصورتی که شرکت‌های گردشگری بخش خصوصی نیز برای معرفی قابلیت‌های خود متقاضی شرکت در این نمایشگاه باشند، می‌توانند با هزینه کرد 20 میلیون تومان در این نمایشگاه شرکت کنند.

ارسال نظرات