مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل/

نرخ آب‌درمانی‌های اردبیل رقابتی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برای ارائه خدمات کیفی و مطلوب به گردشگران و مسافران در سطح استان نرخ آب‌درمانی‌های اردبیل رقابتی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۲۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کریم حاجی‌زاده، در کارگروه تخصصی گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: رقابتی کردن نرخ مجتمع‌های آب درمانی استان اردبیل می‌تواند نقش و تاثیر بسزایی در افزایش ارائه خدمات به گروه هدف داشته باشد که این امر با بررسی‌های لازم در کارگروه گردشگری استان به تصویب رسید تا اجرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه سطح خدمات مراکز آب درمانی باید با نرخ تعیین شده مطابقت داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب مسافران به استان اردبیل از آب‌های درمانی استان بهره‌گیری می‌کنند رقابتی شدن نرخ مجتمع‌های آب‌درمانی زمینه ساز تحولی اساسی در این حوزه در استان شده و ارائه خدمات کیفی را افزایش می‌دهد که این امر زمینه‌ساز رضایت هر چه بیشتر گردشگران در استان می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: اقتصاد گردشگری در دنیا اقتصادی مبتنی بر قاعده بازار است که می‌گوید عرضه باید براساس سلیقه مشتری بسته‌بندی و خدمات نیز در سطح هر دو طبقه جامعه متوسط و بالا ارائه شود که باید تلاش کنیم تا این سیاست را در استان پیاده‌سازی کرده و رضایت گردشگران را فراهم آوریم.

حاجی‌زاده افزود:‌ آزادسازی نرخ آب‌های درمانی علاوه بر ایجاد رقابت، منجر به توسعه اقتصادی شهرستان سرعین و استان خواهد شد چرا که با افزایش خدمات‌رسانی و کیفی‌سازی خدمات در این حوزه و به تبع آن رضایتمندی گردشگران شاهد حضور هر چه بیشتر و ماندگاری آنها در مناطق گردشگری برای استفاده از آب‌های درمانی استان می‌شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به قابلیت‌های خدادای و ظرفیت‌های بالای گردشگری استان اردبیل در تولید ثروت گفت: با توجه به اینکه اقتصاد گردشگری امروزه در سطح دنیا درآمد زیادی را نصیب کشورها می کند، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خدادادی در منطقه می‌توان به نحو احسن از این صنعت در راستای توسعه و آبادانی منطقه بکارگیری کرد.

ارسال نظرات