شهردار نیر/

کمپ ورزشی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان نیر ایجاد می‌شود

شهردار نیر گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد کمپ ورزشی در شهرستان نیر انجام شده و با حمایت استاندار و مسئولان شهرستان این کمپ در آینده نزدیک توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۵۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صاحبعلی رام، در حاشیه اردوی تیم فوتبال ملوان انزلی در شهرستان نیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نیر همه ساله میزبان تیم‌های فوتبال لیگ برتری بوده نیاز است زیرساخت‌های لازم برای ایجاد کمپ ورزشی در این شهرستان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار اردبیل و مسئولان شهرستان نیر قرار است هتل 5 ستاره با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در نیر ایجاد شود که این امر علاوه بر افزایش تیم‌های ورزشی توسعه اقتصادی و اشتغال شهرستان نیر را به دنبال خواهد داشت.

شهردار نیر افزود: زیرساخت‌های لازم برای حضور تیم‌های مختلف ورزشی در شهرستان نیر فراهم شده است اما مجهز کردن زمین شهرستان نیر نیاز به حمایت همه‌جانبه مسئولان استان دارد تا بتوانیم شهرستان نیر را به قطب اردوهای ورزشی کشور تبدیل کینم.

رام با بیان اینکه امسال بیش از 12 تیم از لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال کشور در شهرستان نیر اردو زده‌اند، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و راهبردی می‌توان از این اردوهای ورزشی در راستای توسعه شهرستان نیر استفاده کرد که شهرداری و شورای شهر نیر برای این امر برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده است.

وی بیان کرد: استاندار اردبیل اهتمام ویژه‌ای برای ایجاد کمپ ورزشی و هتل 5 ستاره در شهرستان نیر دارد که امیدواریم این امر هرچه زوتر در شهرستان نیر محقق شود تا بتوانیم همه ساله پذیرای تیم‌های مختلفی ورزشی از داخل و خارج کشور باشیم.

شهردار نیراظهار کرد: شهرداری و شورای شهر نیر آماده حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش است و شهرستان نیر با توجه به قابلیت‌های فراوانی که در بحث ورزش دارد می‌تواند سرمایه‌گذاران زیادی را به منطقه جذب کند.

ارسال نظرات