بخشدار مرکزی خلخال عنوان کرد

انجام همزمان طرح هادی روستایی در هفت روستای خلخال/20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای بخش مرکزی

بخشدار مرکزی خلخال از اجرای طرح هادی روستایی در هفت روستای بخش مرکزی خلخال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۳۶۵۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، احمد قنبری، به اتفاق مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلخال از روستاهای بخش مرکزی خلخال گفت: در حال حاضر در هفت روستای خلخال طرح هادی در حال اجراست.

قنبری گفت: اجرای طرح هادی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها و پانصد میلیون تومان از محل همیاری مردمی در روستاهای خوجین،بفراجرد، طولش، گورانسراب ، اندبیل، لمعه دشت، علی اباد با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خلخال در حال اجراست.

بخشدار مرکزی با تاکید بر اینکه دولت تمامی توان خود را برای آبادانی، رفع محرومیت و تکمیل طرح ها د رروستاها به کارگرفته گفت: روستائیان نیز با تعامل با دستگاه‌های خدمات رسانی به تسریع خدمات کمک نمایند.

وی همچنین با تقدیر پیگیری مسئولین شهرستان و اداره راه شهرسازی در توجه به راه‌های روستایی خلخال گفت: در حال حاضر راه روستایی داوودخانه خلخال در بخش مرکزی از سوی اداره راه شهرسازی خلخال در حال عملیات جاده سازی و شن ریزی است که تا پایان شهریور ماه این راه نیز برای تردد راحت اهالی روستای داوودخانه آماده می شود.

بخشدار مرکزی در بخش پایانی سخنان خود از زحمات نیروهای شهرداری ، آتش نشانی، بسیج، دهیاری های بخش مرکزی و اهالی روستاها به لحاظ حضور در مهار آتش سوزی های اخیر در روستاهای بخش مرکزی خلخال تقدیر کرد.

ارسال نظرات