رئیس دادسرای نظامی استان مازندران در جمع پاسداران سپاه ناحیه گلوگاه مطرح کرد:

مراکز نظامی و انتظامی پیشرو در عمل به قانون

تمام مشکلات و معضلاتی که در جامعه وجود دارد از بی نظمی و بی قانونی است نیروهای نظامی و انتظامی باید پایبندی و حاکمیت قانون در زندگیشان بیشتر باشد.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۸۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه حجت الاسلام زارعی رئیس دادسرای نظامی استان مازندران که در کارگاه آموزشی نهضت آگاه سازی جرائـــم و تخلفات در جمع کارکنان پایور و وظیفه و در نمازخانه سپاه سخن می گفت با اشاره به قداست نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه نیروهای سپاه گفت : تشکیلاتی که مورد توجه خاص حضرت آقا مقام عظمای ولایت می باشد ومردم اعتماد خاصی به این تشکیلات دارند هدف ما از اجرای این کارگاه، نهضت پیشگیری این است که این مجموعه مورد توجه حضرت آقا و مورد اعتماد مردم ، خدای نکرده مورد هجمه کسی قرار نگیرد.

شاید بشود مطلب را اینگونه شروع کرد آنچه از نیروهای نظامی و انتظامی انتظار می رود توجه که فرمود من شما حسن و حسینم و جمیع فرزندانم و همه کسانی که این نوشته را میخوانند را در طول زندگی به تقوای الهی و نظم امرکم دعوت میکنم نظم امر یعنی قانون گرایی.

زارعی ادامه داد: تمام مشکلات و معضلاتی که در جامعه وجود دارد از بی نظمی و بی قانونی است نیروهای نظامی و انتظامی باید پایبندی و حاکمیت قانون در زندگیشان بیشتر باشد.

ودر مراکز نظامی ما قانون باید حرف اول را بزند.

رئیس دادسرای نظامی استان مازندران افزود : حضرت امام (ره) قانونمندترین فرد در جامعه بود و مطیع ترین فرد نسبت به قانون بود چرا که قلبا به قانون اعتقاد داشت و ما هم اگر میخواهیم قانون رارعایت کنیم با قلباً به قانون معتقدباشیم.آنچه در فتنه88 حضرت آقا را سربلند از این امتحان بیرون آورد و مردم را ســـربلند کرد توجه به قانون بود.

زارعی مادر همه قوانین را قانون اساسی دانست و تاکید کرد همه باید کتاب قانون اساسی را داشته باشیم و مطالعه کنیم و نسبت به آن اطلاعات وآگاهی داشته و اولین دانستن ما قانون اساسی باشد چرا که قانون اساسی نسبت به همه چیز احساس مسئولیت دارد.

وی در ادامه بعضی از قوانین ویژه نیروهای نظامی و انتظامی را برای حضار قرائت نموده و به سئوالات بعضی از شرکت کنندگان پاسخ داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها