مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

پرونده صنفی نانوایان متخلف مازندران رسیدگی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به اجرای طرح عرضه نان آزادپز در استان، گفت: در پنج ماهه نخست امسال، ۷۵۳ پرونده صنفی نانوایان متخلف مازندران رسیدگی شد.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۸۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵




به گزارش حبرگزاری بسیج مازندران، مهدی عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، شاهد شکایت‌های فراوانی از مردم به دلیل گرانی و یا افزایش برخی از اقلام مربوط به مدرسه و دانش آموزان هستیم.

عباسی گفت: طرح نظارت بر بازار مدارس و لوازم الاتحریر از پانزدهم شهریور در استان اجرا که در این طرح بر قیمت لوازم التحریر، پوشاک، کیف و اقلام دیگر نظارت و بازرسی‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود: نظارت بر شهریه‌های مدارس نیز از دیگر وظایف این سازمان بوده که خانواده‌ها درصورت مشاهده هرگونه تخلف در دریافت شهریه مدارس می‌توانند مراتب را به این سازمان گزارش دهند.

وی گفت: تا زمانی‌که مردم و خانواده‌ها مشکلاتی از قبیل گران‌فروشی و کم‌فروشی را به ما اطلاع ندهند, نباید از ما انتظار رسیدگی به شکایات را داشته باشند, که در این زمینه شماره 124 پاسخگوی مشکلات و شکایات مردمی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران یادآور شد: در پنج ماهه نخست امسال, 784 پرونده تخلف واحدهای نانوایی وارد این سازمان که از این تعداد 753 پرونده رسیدگی و مختومه شده‌ است.

وی گفت: 18 درصد نانوایی‌های استان آزاد پز هستند که به دلیل آنکه دولت آرد یارانه‌ای به آنها پرداخت نمی‌کند, نرخ نان آنها بر مبنای عرضه و نقاضای مشتریان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها