مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرهای مرکزی مازندران پایان یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به امدادرسانی نیروهای امدادگر به ۵۹۵ حادثه دیده در سیل ۲۴ ساعت اخیر در استان، گفت: امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرهای مرکزی مازندران ساعتی پیش پایان یافت.
کد خبر: ۸۵۶۳۹۹۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳




خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی ولی پور اظهار داشت: همزمان با وزش تند باد و بارش باران, 23 تیم امدادی در قالب 110 نفر در 10 شهر استان، از نور تا نکا که بیشترین مناطق درگیر با سیل در مناطق بوده، امدادرسانی کردند.

وی افزود: در این عملیات‌ها, از 23 دستگاه خودرو و 33 دستگاه موتور پمپ کف کش درمنازلی که دچار آب گرفتگی شدند، استفاده شد.

ولی پور گفت: بیشترین آب گرفتگی منازل در روستاهای میاندورود بوده که به خانواده‌های خسارت دیده این شهرستان و دیگر روستاهای آسیب دیده، نایلون پوشش سقف توزیع شد.

وی افزود: براساس هشدارهای اعلام شده فوتی نداشتیم اما به 148 خانوار و بیش از 595 نفر حادثه دیده استان امدادرسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: در محور هراز به بلده در 3 نقطه ریزش سنگ و رانش داشته که با 18 دستگاه خودرو, 36 نفر از سرنشینان خوردوهایی که در این گل و لای اسیر شده را نجات دادیم.

وی گفت: در سواحل استان 17 پست موقت امداد و نجات ساحلی و 33 پایگاه ثابت در جاده‌ها، محورهای کوهستانی و محورهای اصلی و فرعی برای ارائه خدمت به مسافران آماده هستند.

ولی پور بیان داشت: شب گذشته نیز یک تیم از کوهنوردان که به ارتفاعات دماوند صعود کرده بودند که یکی از اعضای این گروه در طوفان راه را گم کرد و با کمک امدادگران هلال احمر نجات یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها