حضور معاون دانشجویی وزیر علوم:

دومین المپیاد ورزش همگانی دانشگاههای کشور در بابلسر

مشعل دومین المپیاد ورزش همگانی دانشگاههای کشورچهارشنبه شب با حضور معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بابلسر روشن شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۳۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵




خبرگزاری بسیج مازندران، این دوره از مسابقات که از صبح چهارشنبه با حضور332 دانشجوی پسر در قالب 60 تیم آغاز شده است در پنج رشته ورزشی لی لی تعادلی، چرخ تانک، بولینگ با پا، دارت و فریزبی (مخصوص معلولان) تا عصر پنجشنبه ادامه دارد.
سرپرست عالی المپیاد ورزشی سبزایران در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: نهادینه سازی فرهنگ ورزش همگانی در دانشگاه ها ، ارتقای مهارت های اجتماعی، تقویت کار تیمی ، آشنایی با نحوه مدیریت رویدادهای ورزش دانشجویی و دستیابی به مدیریت کارا و اثربخش از طریق توانمندسازی ادارات تربیت بدنی دانشگاه ها، ایجاد شادابی و نیز شور و نشاط در دانشجویان دانشگاه ها بخشی از اهداف این المپیاد است.
حجت الاسلام فخرالدین اصغری آقمشهدی، ایجاد فرصت برای تقویت نهضت داوطلبی در ورزش، احیا و آشنایی بیشتر با فرهنگ ورزش های بومی و محلی اقوام مختلف ایرانی، انتقال مفاهیم و اطلاعات مرتبط به حوزه سلامت با برگزاری فعالیت های علمی و ورزشی، توجه به سهولت اجرا، مقرون به صرفه بودن، قابلیت دسترسی و تامین کننده سلامت جسمانی و روانی از دیگر اهداف برگزاری این المپیادادانست.
دومین دوره ورزش های همگانی دانشجویان دانشگاه های کشور ویژه دختران با حضور حدود 350 نفر نیز از شانزدهم الی نوزدهم شهریور ماه جاری در مجتمع رفاهی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها