بخشدار مرکزی مشگین‌شهر/

13 کیلومتر از مسیرهای روستایی مشگین‌شهر آسفالت شد

بخشدار مرکزی مشگین‌شهر از اجرای عملیات روکش آسفالت در بخشی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان خبر داد و گفت: عملیات آسفالت ریزی چندین روستا به طول 13 کیلومتر طبق وعده های داده شده در سال جاری محقق شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۶۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، با توجه به اینکه جاده مواصلاتی روستاهای مجنده، عور و اندزق از وضعیت نامناسبی برخوردار بود لذا در بهمن ماه سال 93 مسعود عطایی بخشدار مرکزی مشگین‌شهر در یادواره 19 شهید این روستاها از اجرای طرح روکش آسفالت سه روستای مجنده، عور و اندزق و همچنین احداث سالن ورزشی و اجرای طرح آب شرب در این روستاها خبر داد ه و اعلام کرده بود اعتبارات لازم جهت اجرای این طرح های پیش بینی شده و تا پایان سال جاری این عملیات اجرایی می‌شود.

بخشدار مرکزی مشگین‌شهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، با بیان اینکه این وعده در اواخر سال داده شده بود لذا تحقق آن ممکن نشد اما در سال جاری با پیگیری هایی که انجام گرفته است ما به وعده خود به مردم این روستاها عمل کرده و جاده 7 کیلومتری این روستاها آسفالت شد.

وی همچنین از آسفالت جاده مواصلاتی روستای کوجنق به طول 4 کیلومتر خبر داد و گفت: این مسیر روستای کوجنق و روستاهای در مسیر آن به طول 18 کیلومتر نیاز به روکش آسفالت دارد اما در سال های گذشته بالغ بر 5 کیلومتر اول این مسیر آسفالت شده و 4 کیومتر از ادامه این مسیر نیز دوباره آسفالت شد و ادامه مسیر 9 کیلومتر باقی مانده در سال آینده برنامه ریزی شده است.

عطایی همچنین از اجرای روکش آسفالت به طول 2 کیلومتر در مسیر روستای عربلو خبر داد و گفت: این مسیر نیز پیش از این آسفالت شده بود اما با توجه به اینکه در میان مسیر تعمیرات و ... وجود داشت دو کیلومتر آن باقی مانده بود که در سال جاری این مسیر نیز به اتمام رسید.

ارسال نظرات