مدیر کمیته امداد اردبیل/

۸ میلیارد‌ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان اردبیلی ارائه شد‌

مدیر کمیته‌ امداد ‌اردبیل گفت: امسال بیش از۸ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اردبیل ارائه شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۰۸۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلیل قدیمی، در جلسه بررسی وضعیت اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردبیل اظهار داشت: امسال بیش از8 میلیارد و 435 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت این مقدار تسهیلات اشتغالزایی توانسته‌ایم برای 104 خانواده‌ تحت پوشش و دیگر افراد نیازمند که توانایی انجام کار را دارند، شغل مناسبی ایجاد کنیم تا بتوانند با ایجاد اشتغال برای خود درآمدزایی کرده و به مرحله خوکفایی و توانمندی نزدیک شوند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه بالغ بر 2 میلیارد و 725 میلیون ریال از این مبلغ از طریق منابع امدادی در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است، گفت: بیش از 5 میلیارد و 710 میلیون ریال نیز از طریق بانک‌های عامل برای ایجاد اشتغال به مددجویان و افراد هدف پرداخت شده است.

قدیمی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برمبنای توانایی و استعدادهای آنها انجام می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه با ارائه‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان تلاش می‌کنیم تا آنها را از هر لحاظ به سمت و سوی توانمندی سوق دهیم که این امر یکی از اولویت‌های اصلی و اساسی کمیته امداد به شمار می‌رود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مداوم و مستمر ناظران فنی از طرح‌های ایجاد شده‌ این نهاد توسط مددجویان بیان کرد: این نظارت‌ها سبب می‌شود تا از انحرافات شغلی در طرح‌ها جلوگیری شده و مجریان بتوانند محصولات کمی و کیفی بهتری را به بازار روانه سازند که در این بازدیدها راهنمایی‌های لازم برای پیشبرد بهتر امور به مجریان توسط کارشناسان و بازرسان ارائه می‌شود.

ارسال نظرات