با حضور طلاب و روحانیون اردکان:

برگزاری همایش طرح بصیر در حوزه علمیه شهرستان اردکان

همایش طرح بصیر امروز صبح (پنج شنبه) باحضور طلاب و روحانیون اردکان در حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۶۰
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان همایش طرح بصیر امروز صبح (پنج شنبه) به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان و بسیج طلاب با حضور طلاب و روحانیون در حوزه علمیه این شهرستان برگزار  شد.

"دهقانی" تحلیل گر سیاسی در این همایش،ضمن پرداختن به موضوع روش تحلیل سیاسی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)به لزوم تحلیل اخبار و رویدادهای جامعه و جهان اشاره کرد وافزود: تحلیل سیاسی بر هر فردی لازم وضروری است و  باید هرفردی بتواند اخبار روز داخلی و خارجی را تحلیل و رصد نماید.

این کارشناس سیاسی در جایی دیگر از سخنانش گفت:اگر ما نتوانیم از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع کنیم ممکن است به پس زدن دین منجر شود وما نباید قدرت تحلیل خود را از دست بدهیم.

وی افزود:ما برای اینکه بتوانیم تحلیل کنیم باید اول روش های آن را یادگرفته وعلم آن را بیاموزیم وتوانایی خود را در این راستا بالا ببریم.

دهقانی تاکید کرد باید رتبه بندی های تحلیل سیاسی از دیدگاه حضرت امام(ره) را مطالعه کرده و با بصیرت در مسائل روز ورود کنیم.

وی به این نکته از فرمایشات حضرت امام(ره) اشاره کرد که یک انقلابی باید بصیر، بینا و دقیق بوده و شور انقلابی را در خود حفظ و تقویت نماید. 


ارسال نظرات