خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهر:

امیدواریم بانک ها به سوی بانکداری اسلامی سوق داده شوند

خبرگزاري بسيج: امام جمعه موقت اهر در خطبه های نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به روز بانکداری بدون ربا و اينكه ربا از گناهان کبیره ای است که در قرآن کریم مجازات های سنگيني براي آن در نظر گرفته شده، اظهار اميدواري كرد: مسئولان تدابیری اتخاذ كنند که بتوانیم بانک ها را به سوی بانکداری اسلامی بدون ربا سوق داده و مسائل ربوی را از معاملات بانک ها بطور کامل حذف كنيم.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۳۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام محمود دینی ضمن دعوت به تقوای الهی، با توجه به نقش عمل صالح در زندگی انسان ها، افزود: انسان باید با استفاده از نعمت عمر و انجام اعمال صالح برای آخرت خود توشه ای فراهم كند.

وي به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر فرزانه انقلاب هم اشاره اي داشت و گفت: حضرت آقا در این دیدار مسائل مهم، راهبردی و سازنده و همچنین نکات مهمی را در خصوص برجام و شرایط پس از برجام بیان كردند.

حجت الاسلام دینی با يادآوري سالروز شهادت شهدای 17شهریور در میدان شهدا، بيان كرد: شهداي 17شهريور به دست منافقین کوردلي به شهادت رسیدند كه کشورهای مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم آن ها را در حال حاضر در دامن خود می پرورانند و شهادت آن ها نقش بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد.

وی ضمن تسلیت سالروز رحلت مجاهد آیت الله طالقانی(ره) نخستين امام جمعه تهران در نظام اسلامی، ادامه داد: آیت الله طالقانی 11 سال از عمر گرانقدر خود را در زندان های طاغوت سپری کرد و تا آخر عمر دست از مبارزه و مجاهدت برنداشت.

خطیب نماز جمعه در پایان رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان تهران را نشان از قدرت و اقتدار بسیج دانست و خاطر نشان کرد: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های دفاعی و امنیتی برای مقابله با تهديدهاي احتمالی برگزار شد که بسیجیان، اقتدار خود را با پیام اقتدار و وحدت، ارتقای سطح امنیت و آرامش جامعه و بازدارندگی در برابر دشمنان به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها