خطیب جمعه مهردشت مطرح کرد:

دولتمردان؛ برجام را به مجلس ارائه کنند/رفتار ایران در مقابله با آمریکا تغییر نمی کند

حجت الاسلام علیزاده گفت: دشمن برای انتخابات آینده چه مجلس شورای اسلامی و چه خبرگان رهبری خصوصا خبرگان رهبری خواب دیده است و برنامه دارد و مردم باید هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۴۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه مهردشت در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر ضمن بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضاء مجلس خبرگان اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله) مجلس خبرگان را زمینه ساز آرامش در جامعه خواندند چرا که دو انتخاب در این مجلس رخ می دهد، یکی انتخاب نمایندگان خبرگان به دست مردم و دیگری انتخاب رهبری به دست خبرگان است که هر دو از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

لزوم هوشیاری مردم! دشمن برای انتخابات مجلس و خبرگان خواب دیده است

خطیب جمعه مهردشت افزود:علت طرح این مساله توسط رهبر معظم(مدظله)، این است که دشمن برای انتخابات آینده چه مجلس شورای اسلامی و چه خبرگان رهبری خصوصا خبرگان رهبری خواب دیده است و برنامه دارد و مردم باید هوشیار باشند.

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: برای مجلس و خبرگان کسی باید انتخاب شود که در درجه اول ولایتمدار و تابع ولی فقیه و دوم دلسوز نظام و پاسدار خون شهدا باشد.

وی افزود: باید تاسف خورد که عده ای، از نماینده فقط کار عمرانی و شهری مثل آسفالت شهر و کوچه می خواهند در حالی که این کار مسئولین شهر است؛ نماینده مسئولیتی مهم تر دارد و آن قانون گذاری و نظارت برقانون است، مجلس باید متوجه این امر باشد.

دولتمردان با اطاعت از رهبری، برجام را به مجلس ارائه کنند

علیزاده ضمن اشاره به تاکید رهبری بر ارائه برجام به مجلس بیان کرد: ما درروزهای اخیر شاهد نظراتی در مورد بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی بودیم که عده ای نظرشان این است که بررسی برجام ربطی به مجلس ندارد.

وی با تاکید بر اطاعت دولتمردان از دستور ولی امر مسلمین از دولت خواست که بنا به دستور اکید رهبری و درنظر گرفتن مصالح، برجام را جهت بررسی به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

رفتار ایران با آمریکا هیچ گاه تغییر نخواهد کرد

حجت الاسلام علیزاده در ادامه بیان کرد: هدف از مذاکرات برداشتن تحریم ها بود که باید این مساله مدنظر مذاکره کنندگان باشد، رفتار جمهوری اسلامی با آمریکا هیچ گاه تغییر نخواهد کرد چرا که تفاوت رفتار از نظر آن ها؛ عبور و زیر پا گذاشتن از ارزش هاست.

وی افزود: مسئولین و آحاد مردم مومن، برای حضور در میدان ها و عرصه های مختلف آماده و فعال باشند و همانطور که رهبر انقلاب انتظار دارند به کار شبانه روزی بپردازند.

امام جمعه مهردشت در پایان با اشاره به سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه مهردشت در 14 شهریور سال 93، اظهار امیدواری کرد: نماز جمعه نعمت بزرگی که به مردم بخش بهمن رسید و امیدواریم در سایه این عمل عبادی و سیاسی بزرگ، مشکلات بخش مرتفع شود و مهمترین برکت اقامه نماز جمعه در بخش بهمن، اتحاد و همدلی همه مردم و محلات بود که امیدواریم هر روز شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آن باشیم.

ارسال نظرات