کارشناس امور قرآنی سازمان تبلیغات اشکذر:

برگزاری آزمون پایانی طرح ۱۴۴۹درشهرستان اشکذر

حجت الاسلام اسماعیلی از برگزاری آزمون پایانی طرح ۱۴۴۹درشهرستان اشکذر خبر داد و افزود: این طرح با هدف زمینه سازی برای دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ده میلیون حافظ قرآن و ایجاد زمینه برای رشد کمی و کیفی در میان علاقمندان به حفظ قرآن کریم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۴۳۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرنگاربسیج ازاشکذر:"حجت الاسلام علی محمد اسماعیلی" کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر گفت: ارزشیابی و آزمون پایانی طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۹ (حفظ سوره مبارکه یس) در ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ13/06/94 همزمان با سراسر استان در شهرستان اشکذر برگزار می شود.

اسماعیلی افزود: این طرح با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در میان اقشار مختلف جامعه و تشویق و ترغیب عموم علاقمندان و زمینه سازی برای دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ده میلیون حافظ قرآن و ایجاد زمینه برای رشد کمی و کیفی در میان علاقمندان به حفظ قرآن کریم برگزار خواهد شد.

کارشناس امور قرآنی خاطر نشان کرد:ارزشیابی پایانی به صورت کتبی (تستی) شامل ۳۰ سؤال خواهد بود که همزمان در مناطق اشکذر، هامانه،بندرآباد،شرف آباد و ابراهیم آباد برگزار می گردد.

لازم به یادآوری است که در سال جاری علاوه بر طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۹ طرحهای دیگری مثل حفظ ۱ تا ۳ جزء قرآن کریم ، آموزش صحیح خوانی قرآن ، طرح بینات (۱۸) تفسیر سوره مبارکه اسراء ، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن ، دوره تربیت معلم تجوید قرآن کریم و محافل قرآنی برگزار می گردد که برخی از آنها در تابستان برگزار شد.

 

ارسال نظرات