فرماندار پارس‌آباد/

توزیع کود و سموم کشاورزی در پارس‌آباد ساماندهی شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: مشکلات زیست محیطی و بهداشتی در شهرستان پارس‌آباد در رابطه با کشاورزی وجود دارد که باید روند توزیع کود و سم‌های شیمیایی در این شهرستان ساماندهی شوند.
کد خبر: ۸۵۶۴۵۴۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار داشت: در حوزه کشاورزی شهرستان پارس‌آباد در رابطه با ساماندهی عرضه بذر با مشکلاتی مواجه هستیم که در این خصوص باید نظام بهره‌برداری تدوین شود.

وی گفت: حدود یک میلیون رأس دام در شهرستان پارس‌آباد وجود دارد که با توجه به برنامه‌ریزی‌ها برای تبدیل مزارع دیم به مزارع آبی، باید آینده صنعت دام پروری نیز در این شهرستان مورد توجه باشد و این صنعت دچار رکود نشود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: مشکلات زیست محیطی و بهداشتی نیز در شهرستان پارس‌آباد در رابطه با کشاورزی وجود دارد که باید روند توزیع کود و سم‌های شیمیایی نیز ساماندهی شوند.

سید ناصر اسحاقی،‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: متاسفانه حوزه فرهنگ و هنر در جلسات شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل جایگاهی ندارد و طی مدتی که بنده در این جلسات حضور داشتم در رابطه با بحث فرهنگ و هنر هیچ مطالباتی مطرح نشده و تصمیم‌گیری در این خصوص نبوده است.

وی گفت: مباحث فرهنگی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم در جلسات شورای برنامه‌ریزی یک درصد اعتبارات این شورا برای زمینه‌های فرهنگی اختصاص یابد.

ارسال نظرات