شهردار خلخال/

پروژه‌های شهری خلخال با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال انجام است‌

شهردار خلخال گفت: امسال شهرداری خلخال ۲۰ پروژه بزرگ شهری را آغاز کرده ‌و این طرح ها با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرستان خلخال در حال انجام است.
کد خبر: ۸۵۶۴۵۵۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی درویشی، در جلسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های شهرستان خلخال که در محل مجمع امور صنفی این شهرستان با حضور نماینده خلخال در مجلس، فرماندار و رئیس شورا اسلامی و روسای اتحادیه‌ها و بازاریان برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری شهرداری خلخال 20 پروژه بزرگ شهری را آغاز کرده بود و این طرح‌ها با پیشرفت 90 درصدی در شهرستان خلخال در حال انجام است.

وی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی خلخال در نظر دارد به جهت رفاه عمومی شهروندان به توسعه شهری بپردازد و در طول 100 سال تاسیس شهرداری در خلخال، این گونه فعالیت‌ها در این شهر بی نظیر بوده و در تلاش هستیم با بررسی کارشناسی مشکلات اصلی شهروندان را مرتفع کنیم و در جهت رشد و آبادانی حرکت کنیم.

شهردار خلخال افزود: در زیباسازی خلخال بیش از 12 کیلومتر جدول کشی انجام شده و مرمت، بازسازی پیاده روهای شهری، نصب المان میدان آزادی، ایجاد شهربازی، گل کاری بیش از 2 هزار اصل نهال و بازگشایی میدان انتظام به پایان رسیده است.

درویشی با بیان اینکه ورودی‌های شهر خلخال ساماندهی شده افزود: با توسعه کارخانه جدول سازی و پازل بندی شهرداری خلخال با اعتبار 1 میلیارد 500 میلیون ریال در حال بهره برداری می‌باشد که با استفاده از ظرفیت تولید این کارخانه ضمن ساماندهی و تکمیل ورودی های این شهر را در زمان ممکن به اتمام خواهیم رساند.

شهردار خلخال بیان داشت: ایجاد سالن بحران در خلخال و نصب پل‌های عابر و بازسازی دیوار رودخانه‌ها به طول 3 کیلومتر توسط شهرداری در حال انجام است و با این روش به فرهنگ عمومی شهرستان توجه شده و به ارتقاء آن تلاش می‌شود.

درویشی شهردار خلخال اظهار کرد: تمامی پروژه‌های انجام شده به صورت امانتی انجام شده و شورای اسلامی و شهرداری خلخال مدیریت این پروژه‌ها را انجام داده‌اند.

ارسال نظرات