مقام برتر سایت قرآنی تبیان مازندران در کشور

مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین رسانه های مکتوب و دیجیتال قرآنی کشور (اتقان) درپانزدهم شهریور ماه جاری در صحن امام (ره) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۶۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن پورقربان مدیر سایت قرآنی تبیان با اشاره به خبر یاد شده گفت: بیش از 120 اثر به مرحله داوری این جشنواره وارد شد و در چهار بخش نشریات مکتوب، نرم افزارهای قرآنی، صفحات شخصی اینترنتی و وب سایت های برتر آموزش قرآن مورد داوری قرار گرفتند.
وی افزود: این جشنواره از اواخر فروردین ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) توسط اتحادیه تشکل های قرآنی کشور آغاز شد و در همه موسسات قرآنی، سازمان و نهادهای قرآنی و دانشگاه های سراسر کشور و با همکاری موسساتی همچون تبیان پیش رفت و برگزیدگان همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) معرفی شدند.
معاون محتوایی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور هم گفت: ما در دوره های آتی جشنواره سعی داریم با هدفگذاری مشخص تر به کیفیت بخشی و هم افزایی در این زمینه اقدام کنیم که از این منظر بیش از 85 درصد به اهداف جشنواره دست یافته ایم.
دبیر جشنواره اتقان افزود: هدفگذاری ما در دومین جشنواره رسانه های مکتوب و دیجیتالی قرآنی کشور به سوی وبلاگ ها و وب سایت های موسسات قرآنی کشور است و فراخوان دومین دوره جشنواره اتقان تا اواسط مهرماه منتشر خواهد شد.
وی اضافه کرد: در دومین جشنواره اتقان، کارگاه های آموزشی را همزمان با فراخوان برگزار خواهیم کرد تا شرکت کنندگان بتوانند آموزش های لازم را ببینند و در جشنواره شرکت کنند.
هاشمی ادامه داد: در بخش نشریات مکتوب نشریه مسیر مصیر منتشرشده توسط موسسه پیامبر اعظم (ص) ساری، نشریه موج عصر توسط موسسه بقیه الله (عج) اراک و نشریه نورالمبین توسط بنیاد قرآن همدان، به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش رسانه های مکتوب را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: در بخش نرم افزارهای قرآنی نیز نرم افزار اعجاز خاتم و سایر نرم افزارهای ارائه شده از بنیاد ختم قرآن مجید، رتبه نخست، نرم افزار نستوه از موسسه منهاج، رتبه دوم، نرم افزار اتوماسیون اداری موسسات قرآنی از موسسه یاران انتظار سبز رتبه سوم را کسب کردند و موسسه میثاق نوین نیز به عنوان شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید نرم افزارهای قرآنی مورد تجلیل قرار گرفت.
هاشمی اضافه کرد: در بخش صفحات شخصی اینترنتی نیزصفحه اینترنتی مکتب النور به نشانی www.maktabenoor.blogfa.com، صفحه اینترنتی کتاب آسمانی به نشانی www.ketabeasemani.mihanblog.com و صفحه والحمد به نشانی www.valhamd.mihanblog.com حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
وی افزود: در بخش وب سایت های برتر آموزش قرآن نیز وب سایت موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) به نشانی www.ahlolbait.com، رتبه نخست دست یافت.

وی اشاره داشت: وب سایت موسسه التبیان مازندران به نشانیwww.altebyan.ir در این جشنواره موفق به کسب رتبه دوم جشنواره قرانی رسانه های دیجیتالی و مکتوب گردید.

وب سایت موسسه اصحاب الثقلین اراک به نشانی ww.akefoon.ir به صورت مشترک در رتبه دوم و وب سایت موسسه تسنیم لنجان به نشانی www.etasnim.com و وبلاگ موسسه مائده به نشانی www.maedeh.mihanblog.com به صورت مشترک رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: موسسه میثاق نوین به عنوان شرکت خصوصی فعال در زمینه تولید نرم افزارهای قرآنی و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به عنوان شرکت فعال در زمینه تولید نرم افزارهای قرآنی تلفن همراه، سازمان اوقاف و امور خیریه برای وب سایت راسخون و نشریه وحی و شورای عالی قرآن برای نشریه نبا، به عنوان سازمان های برتر در حوزه نشر دیجیتال و مکتوب قرآنی معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها