فرمانده بازرسی و ایمنی قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء مازندران:

امنیت و سلامت رازموفقیت در ماموریت

امنیت و سلامت دو مقوله مهم در زندگی هر فرد و پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شوند و بدون این دو مقوله، هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند که در مأموریت‌های خود موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۸۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امیر سرتیپ مهرداد مظاهری به مناسبت تأسیس پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء، در جمع نمازگزاران شهرستان ساری اظهار کرد: امنیت و سلامت دو مقوله مهم در زندگی هر فرد و پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شوند و بدون این دو مقوله، هیچ کشوری نمی‌تواند ادعا کند که در مأموریت‌های خود موفق عمل کرده است.

وی اضافه کرد: مأموریت دفاع هوایی از وظایف قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء است و این وظیفه به اندازه‌ای مهم بوده که مقام معظم رهبری تاکنون در 270 مورد از بیانات خود به نقش مهم آن اشاره کرده‌اند.

فرمانده بازرسی و ایمنی قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء مازندران مستقر در بابلسر، گفت: سامانه راداری پدافند هوایی اجازه هیچ تحرکی را به دشمن نمی‌دهند و در این زمینه نیز، 3 هزار و 700 نقطه کشور در رصد پدافند هوایی است.

فرمانده بازرسی و ایمنی قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء مازندران بیان کرد: این قرارگاه در دهم شهریورماه 87 بنا به تأکید و هدایت‌های مقام معظم رهبری تشکیل شده و وظیفه اصلی آن دفاع از مرزهای هوایی در شرایط اضطرار همچنین کشف، شناسایی، رهگیری و در مواقع لزوم درگیری و انهدام اهداف دشمن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 3 هزار و 700 نقطه هوایی کشور در رصد قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء قرار دارد تا هرگونه تحرک دشمن خنثی شود.

امیر سرتیپ مظاهری با اشاره به اهمیت وجود نخبگان در مأموریت‌های مختلف خود، افزود: توانستیم با تلاش قرارگاه پدافند و جوانان نخبه سامانه‌های راداری خود را ارتقاء دهیم.

فرمانده بازرسی و ایمنی قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء مازندران با اشاره به اینکه سامانه‌های راداری در قالب یک شبکه به‌هم پیوسته است، افزود: آسمان کشور به صورت شبانه‌روزی توسط این رادارها رصد می‌شود.

وی در پایان گفت: سامانه‌های هوایی کشور اجازه تجاوز دشمن به مرز و بوم را نمی‌دهند و از تمام توان خود در این راه استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها