رئیس شورای اسلامی استان اردبیل/

تعامل شوراها با مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی افزایش یابد

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: تعامل شوراها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی باید افزایش یابد که این امر توسعه استان‌ها را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۷۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رحیم آقازاده ، در همایش روسای شورای اسلامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان در استانداری اردبیل اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و روستاها با تمام توان از ایجاد تعامل دوجانبه بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان استقبال می‌کند و ما با تمام توان از نقطه نظرات و انتقادها و پیشنهادهای مدیران برای توسعه استان استفاده می‌کنیم.

وی بیان کرد: شوراها ظرفیت بسیار عظیمی در استان دارند چراکه شوراها منتخبین و نمایندگان مردم هستند که می‌توانند در راستای عمران و آبادانی شهر و روستا پیشگام باشند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: شوراها متشکل از افراد متخصص و کاردان هستند که تمام توان خود را برای پیشرفت و ترقی استان اردبیل به کار گرفته‌اند و باید نگاه به شوراها در استان نگاه مثبت و سازنده باشد.

آقازاده بابیان اینکه شوراهای اسلامی شهر با وحدت و همدلی و هم‌زبانی در راستای خدمت بی‌منت به مردم تلاش می‌کنند، گفت: خدمت بی‌منت به مردم از اولویت اصلی شورای اسلامی شهر و روستا است و خدمات‌رسانی به روستاها و شهرها باید افزایش یابد.

وی افزود: باید همگان از ظرفیت شوراها برای برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در راستای توسعه استان استفاده کنیم و شورای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل در طول این سال‌ها خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است که باید این خدمات روزبه‌روز افزایش یابد.

ارسال نظرات