اختصاص اعتبار بالغ بر 50 ميليون تومان به جاده بين مزارع روستاي "جعفرلو" ي كوثر

فرماندار كوثر گفت: براي سهولت رفت و آمد اهالي روستاي جعفرلو در مسير باغات و مزارع، 50 ميليون تومان براي احداث جاده بين مزارع اين روستا اختصاص يافته است.
کد خبر: ۸۵۶۵۰۹۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، عليرضا عليپور، فرماندار كوثر در جمع اهالي روستاي جعفرلو ي شهرستان كوثر اظهار كرد: براي سهولت رفت و آمد اهالي روستاي جعفرلو در مسير باغات و مزارع خود اعتبار بالغ بر 50 ميليون تومان براي احداث جاده بين مزارع اين روستا اختصاص يافته است كه بخشي از اين جاده احداث شده و بخش ديگر آن نيز در حال احداث است.

وي ادامه داد: علاوه بر آبرساني به روستاي جعفرلو در هفته دولت با اعتبار بالغ بر 100 ميليون تومان و بهره مندي از جاده بين مزارع، اقدامات شايسته اي در خصوص گازرساني به اين روستا نيز انجام يافته است كه با تخصيص اعتبارات ملي و استاني در آينده اي نه چندان دور عمليات گازرساني نيز آغاز و به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار كوثر با اشاره به اينكه ارائه خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با همدلي و همزباني دولت و ملت بيش از پيش نمايان است افزود: با عنايت به شعار سال مبني بر همدلي و همزباني دولت و ملت از سوي رهبر انقلاب، توانسته ايم در احياي اقتصاد مقاومتي در شهر و روستاها موفق عمل كنيم و نيازمندي هايي كه در مناطق و روستاهاي محروم وجود دارد را رفع و در راستاي توسعه منطقه گامي مفيد و موثر برداريم.

ارسال نظرات