تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان هرمزگان

مراسم تودیع سرهنگ شهرکی مقدم و معارفه سرهنگ دوست محمد قاسمی فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی استان هرمزگان، برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۵۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان  هرمزگان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی استان هرمزگان  با حضور سید صفر علی موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور، در سالن اجتماعات یگان حفاظت هواپیمایی استان هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم، موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور، در جمع کارکنان و مسئولین حفاظت هواپیمایی هرمزگان، با اشاره به اینکه ما باید در خدمت به مردم بیشترین تلاش را انجام دهیم، عنوان کرد: تمام افرادی که در فرودگاه به مسافران خدمت رسانی می کنند باید توجه داشته باشند که همیشه حق با مسافر است و با مهربانی و عطوفت با مسافران برخورد کنند.

موسوی، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) با آن اقتداری که داشت خود را خادم مردم می دانست. ما نیز باید برای رضای خدا خدمات شایسته ای را در فرودگاه ها ارائه دهیم زیرا مردم کشور ما شایسته بهترین خدمات رسانی هستند. مردمی که در جنگ، انتخابات و تمام صحنه ها حضور چشمگیری داشته اند. من به عنوان کسی که 30 سال در فرودگاه خدمت کرده از تمام کسانی که در فرودگاه کار می کنند، مخصوصاً فرمانده جدید حفاظت هواپیمایی کیش می خواهم که راحتی مردم را در نظر داشته باشند و با همدلی بتوانیم قدمی در راه خدمات رسانی بهتر به مسافران انجام دهیم.

فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور در فرودگاه سه اصل آموزش، تجهیزات و نیروی انسانی با انگیزه برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مسافران نیاز است. هرچه بتوانیم با وسایل و تجهیزات پیشرفته کمتر با مردم برخورد داشته باشیم، مردم راحتتر از فرودگاه عبور می کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، افزود: نباید از مباحث امنیتی غافل شوید،  اگر در بحث امنیتی خوابتان ببرد، دشمن دیگر خواب نیست.

سرتیپ دوم پاسدار موسوی در پایان از تلاش 7 ساله سرهنگ غلامرضا شهرکی مقدم در یگان حفاظت هواپیمایی استان هرمزگان تشکر کرد و برای فرمانده جدید سرهنگ حمید رضا دوست محمد قاسمی آرزوی موفقیت و توفیق کرد.

ارسال نظرات