مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه خبر داد:

بارش شدید باران خسارت ۷۸۵میلیون تومانی به بخش کشاورزی گلوگاه وارد کرد

مدیرجهاد کشاورزی گلوگاه گفت: بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب خسارت 785 میلیون تومانی به بخش کشاورزی به ویژه محصول برنج و باغات سیاه ریشه، جاده های دسترسی به مزارع، کانال انتقال آب کشاورزی خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۸۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه رضا پور فلاح سیدمحله گفت: در پی بارندگی های شدید و جاری شدن سیل در تاریخ ۹۴/۶/۱۰در شهرستان گلوگاه خسارات زیادی به جاده های دسترسی به مزارع، محصولات باغی، زراعی بویژه برنج و علوفه وارد شده است.

وی گفت: بارندگی شدید منجر به خسارت و به زیر گل رفتنمحصول برنج شدکه براساس برآورد اولیه ۳ میلیارد ریال به این بخش خسارت وارد شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه گفت: خسارات وارد شده در مناطق کوهستانی، اراضی و باغاتی که در حاشیه رودخانه های فصلی قرار داشتند بیشتر بود.

پورفلاح با اعلام اینکه در ۱۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری خسارت ۵۰ درصدی وارد شده است افزود: در ۲۰کیلومتر از جاده‌های دسترسی به مزارعو کانال های انتقال آب خسارت ۴۰تا ۵۰ درصدی نیز وارد شده است.

وی ادامه داد: بر اثر بارندگی شدید و جاری شدن سیل در ۱۲ کیلومتر از کانال های انتقال آب و انهار خسارت ۴۰ درصدی وارد که برآورد اولیه خسارت هزار و ۲۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه در پایان میزان خسارت کل وارده را به بخش کشاورزی شهرستان مبلغ ۷ هزار و ۸۵۰ ریال اعلام و خواستار مساعدت در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت به خسارت دیدگان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها