«مرکز»؛ روایت ششم از «بزرگ راه همت» امشب روی آنتن افق

ششمین روایت از مجموعه «بزرگ راه همت» از استهبانات فارس تا دلگان بلوچستان، روایت آدم هایی است که با دست خالی روستای خود را تبدیل به پایتخت یک فعالیت فرهنگی کرده اند.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۳۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

به گزارش بسیج، ششمین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ‌راه همت» با عنوان «مرکز»، امشب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت. این برنامه امروز یک‌شنبه 15 شهریور ماه، در ساعت 17 عصر و همچنین 22 شب از شبکه «افق» پخش خواهد شد.

ششمین روایت از این مجموعه از استهبانات فارس تا دلگان بلوچستان، روایت آدم هایی است که با دست خالی روستای خود را تبدیل به پایتخت یک فعالیت فرهنگی کرده اند و اکنون یا صادرکننده سفرای فرهنگی خود به استان های کشور هستند، یا میزبان مخاطبان بین المللی خود از کشورهای دیگر.

«بزرگ راه همت» در 13 قسمت به نویسندگی و کارگردانی سیدامیر جاوید و تهیه‌کنندگی اباذر صالحیان، عنوان مجموعه مستندی است که سوژه‌های آن تمام ایران را شامل می‌شود و مخاطب در یک سفر دور و دراز، در هر قسمت از این مجموعه با فعالیت‌های فرهنگی خودجوش و مردمی مسافران «بزرگ راه همت» آشنا می‌شود.

خصوصیت مشترک این فعالیت‌ها، اتکای آنها به نیرو و منابع مردمی و خودجوش و پرهیز از استفاده از منابع و امکانات دولتی برای رشد و حیات است.

این مجموعه مستند هر هفته یکشنبه‌ها از شبکه افق روی آنتن صداوسیما می‌رود.

ارسال نظرات