بازدید کاروان زائران بسیجی سپاه ناحیه ابهر از مناطق عملیاتی غرب کشور

کاروان راهیان نور سپاه ناحیه ابهر از مناطق عملیاتی شهرستان سردشت و غرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۶۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

 فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن اعلام خبر برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور  گفت: نمایشگاه عکس دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، مسابقات عکس راهیان نور، برپایی نماز جماعت از جمله برنامه‌های اجرا شده در اردوهای راهیان نور است.

وی به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف برگزاری این اردوها است.

محمد فروزنده با بیان اینکه نوجوانان و جوانان امروز ،دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند، گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق

عملیاتی فرصتی برای آشنایی آنها با این مناطق و رشادت‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان است

این مسئول از حضور مداح، روحانی و راوی در اردوهای راهیان نور خبر داد و بیان کرد: روحانیون در طول مسیر و محل اسکان زائران به بیان احکام و مسائل شرعی می‌پردازند.

فروزنده خاطر نشان کرد: همچنین زائران با حضور در مناطق عملیاتی از محل‌هایی که رزمندگان شهرستان ابهر در آنجا حضور داشتند بازدید می‌کنند

وی در پایان با تاکید بر اینکه از سال آینده اردوهای راهیان نور غرب کشور با تعداد نفرات بیشتری از مردم شهرستان ابهر برگزار می‌شود، گفت: امید است زائران با حضور در اردوهای راهیان نور به نحو احسن از برنامه‌های کاروان‌ها استفاده کنند.

 

ارسال نظرات