فرمانده سپاه لرستان:

استفاده از ظرفیت تخصصی بسیج در پیشرفت لرستان مغفول مانده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: استفاده از ظرفیت تخصصی بسیج در پیشرفت لرستان مغفول مانده است.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۹۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در اولین جلسه مجمع عالی بسیج استان لرستان که با حضور رئیس و دیگر اعضای این مجمع در خرم آباد برگزار شد، گفت: با وجود اینکه شاهد حضور اقشار مختلف در بدنه بسیج هستیم؛ اما متاسفانه از آنها نخواسته ایم که با ارائه نظرات تخصصی در پیشرفت استان نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه 25 درصد از روان آب های کشور در لرستان جاری هستند؛ اما با وجود این ظرفیت 11 هزار هکتار از اراضی استان به صورت دیم کشت می شوند افزود: تاکنون در استان برای تبدیل اراضی دیم به آبی حمایتی از جانب کسی صورت نگرفته است؛ از این رو می توانیم از ظرفیت بسیج مهندسین کشاورزی برای احصاء راهکارهای مناسب در راستای استفاده بهینه از آب های سطحی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اگر مجمع عالی بسیج استان به درستی عمل کند می تواند به تعداد اقشار بسیجی در استان اتاق های فکر تخصصی ایجاد کند.

کشکولی  با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج به عنوان یک نهاد مردمی و فرابخشی بدیلی ندارد اظهار کرد: نظر رهبر معظم انقلاب نسبت به این مجمع مثبت است.

وی با بیان اینکه ترکیب مجمع عالی بسیج استان لرستان با اعتماد نخبگان بسیج به اعضای منتخب مشخص شده است و با این حال اعضای منتخب باید قدر این اعتماد را بدانند تصریح کرد: مجمع عالی بسیج استان می بایست بار مسئولیتی را که به آنها محول شده است به دوش بکشند و در واقع به دنبال ارائه راهکار برای رفع معضلات و مشکلات باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه تصمیمات مجمع عالی بسیج از ضمانت اجرایی بالایی برخوردار است گفت: مجمع یک اتاق فکر است و فارغ از هر گونه گرایش سیاسی و جناحی تنها به دنبال توانمند سازی دستگاهها است.

کشکولی بر ضرورت ارائه راهکارهای مشفقانه در راستای رفع معضلات استان توسط مجمع عالی بسیج تاکید کرد و افزود: مسلما دستگاه های اجرایی استان از راهکارهای مشفقانه مجمع عالی بسیج استان هم استقبال و هم تمکین می کنند.

ارسال نظرات