مسئول بسیج ساندگی سپاه قدس گیلان:

اجرای منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اولویت نخست بسیج سازندگی است

مسئول بسیج ساندگی سپاه قدس گیلان گفت: تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با بحث اقتصاد مقاومتی اولویت اول بسیج سازندگی طی 3 سال گذشته است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۲۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، یونس تجربه‌کار در حاشیه بازدید تیم رسانه ای بسیج سپاه قدس گیلان از 2 پروژه اقتصاد مقاومتی در فومن اظهار کرد: تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با بحث اقتصاد مقاومتی اولویت اول بسیج سازندگی طی 3 سال گذشته است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی توجه ویژه‌ای به مبحث درون‌زا بودن، دانش بنیان بودن، کمک به دولت در بحث اشتغال‌زایی، مردمی کردن اقتصاد، روستا و عشایر نشینی، مشاغل خانگی کوچک و خرد، امنیت غذایی و معیشت خانوار دارد.

مسئول بسیج ساندگی سپاه قدس گیلان افزود: امسال بسیج سازندگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به بحث صنایع تبدیلی خرد و کوچک دارد.

تجربه‌کار ادامه داد: در طی این چند سال بسیج سازندگی کارهای عملیاتی از جمله تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی در سطح استان و شهرستان‌ها را دارد که هر هفته این قرارگاه تشکیل می‌شود و سیاست‌گذاری‌های اولیه آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگاه‌هایی برای عموم مردم در سطح شهرستان‌ها و نواحی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: با همکاری جهاد کشاورزی، شیلات، فنی حرفه‌ای و سایر سازمان‌ها و نهادها این کارگاه ها برگزار می‌شود.

ارسال نظرات