امام جمعه اردبیل/

فرصت‌سازی، مهمترین رسالت طلاب است

امام جمعه اردبیل گفت:‌ استفاده صحیح از فرصت‌ها و فرصت‌سازی از مهمترین وظایف و رسالت‌های طلاب بوده که داشتن نظم برای فرصت‌سازی ضروری است.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۲۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی ، در آئین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان در مسجد جامع اردبیل اظهار داشت: طلبگی و در خدمت علوم اهل‌بیت بودن بزرگ‌ترین فضیلت الهی است که باید طلاب و علما این امر را برای خود افتخاری بزرگ بدانند.

وی تصریح کرد: کسانی که در راه آموختن علوم دینی و اشاعه آن در جامعه گام بر می‌دارند کار بسیار خطیر و بزرگی را در جامعه انجام می‌دهند چرا که پای در جای پای پیامبران گذاشته و مسئولایت سنگینی در این حوزه بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: طلاب و روحانیان باید به قداست کار خود پی برده و به آن پایبند باشند چرا که قداست طلبگی امری قرادادی نبوده بلکه امری ذاتی است که می‌توان با استفاده از آن در مسیر توسعه و تعالی جامعه گام برداشت.

عاملی افزود: اصلی‌ترین مسئولیت هدایت جامعه به سمت توسعه و تعالی روحی و معنوی با طلاب و روحانیان بوده و باید تلاش و جدیت این افراد بر این باشد تا بتوانند افراد جامعه را به سمت آن هدایت کرده و از ثمرات بزرگ این امر تمامی جامعه بهره‌مند شوند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری استفاده صحیح از فرصت‌ها و فرصت‌سازی را از مهمترین وظایف و رسالت‌های طلاب دانست و گفت: داشتن نظم مهمترین لازمه فرصت‌سازی است که باید طلاب و روحانیان آن را مد نظر قرار دهند و در راستای استفاده از فرصت‌های در جامعه برای توسعه کشور تلاش کنند.

ارسال نظرات