فرماندار اردبیل/

همایش تجلیل از بهبودیافتگان و فعالان مبارزه با مواد مخدر در اردبیل برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: همایش تجلیل از بهبود یافتگان و فعالان مبارزه با مواد مخدر با حضور میهمانان کشوری و استانی در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۶۵۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،جواد زنجانی، در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردبیل اظهار داشت: همایش تجلیل از بهبود یافتگان و فعالان مبارزه با مواد مخدر با حضور میهمانان کشوری و فعالان در این حوزه از سراسر استان در اردبیل برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: به دلیل دامنه وسیع موضوع مبارزه با مواد مخدر همکاری تنگاتنگ همه مجموعه و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سایه برنامه‌ریزی منظم ضروری و لازم است.

بیان کرد: به منظور آگاهسازی و اطلاع‌رسانی به آحاد مردم و به ویژه جوانان از مضرات و آسیب‌های جبران‌ناپذیر مصرف مواد مخدر، نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد همزمان با برگزاری همایش افتتاح می‌شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدراستان هم در این جلسه با تشریح برنامه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: باید با اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر نسبت به بسیج اقشار جامعه برای کمک به درمان معتادان اقدام کنیم.

فاضل سروری امیدواری به آینده را در درمان معتادان بسیار موثر دانست و افزود: کمک به اشتغال معتادان بهبودیافته و لزوم اعطای تسهیلات به کارآفرینانی که اقدام به جذب بهبودیافتگان کنند از اهداف برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به زمان برگزاری همایش تجلیل از بهبودیافتگان و فعالان مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: این همایش در تاریخ 17 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار و همزمان نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در باغ ملی اردبیل نیز افتتاح خواهد شد.


ارسال نظرات